Sürdürülebilir bir gelecek için bugüne kadar birçok çalışmaya öncülük eden Koroplast, yapay zeka destekli yeni reklam kampanyasıyla çevre kirliliğinin boyutlarına bu kez farklı bir açıdan dikkat çekiyor. Koroplast, hayata geçirdiği yeni reklam kampanyasında yapay zeka desteğiyle görsellerin tamamlanmasını sağlayan “Generative Fill” özelliğini kullanarak; deniz, nehir ve plajdan alınan üç farklı fotoğrafın yapay zekayla nasıl tamamlandığını ve devamında da gerçekte bu doğal alanların nasıl göründüğünü tüm gerçekliğiyle gözler önüne seriyor.
Koroplast, reklam kampanyasıyla tüm tüketicilere de bir çağrıda bulunuyor. Yapay zekanın bile hayal edemediği bu kirliliğin ancak birlikte durdurulabileceğini vurguluyor ve “Yaşanılabilir bir dünya birlikte kolay” diyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Koroplast
Reklamveren Temsilcileri: Gülsün Mersin, Bengü Kıran, Seçil Oyan, Gizem Kuzey
Reklam Ajansı: Jüpiter
Yaratıcı Ekip: Ali Can Savaş, Can Demir, Doğukan Türk, Oğuz Sevindi, Fikrican Pek
Strateji Ekibi: Kerem Sabuncu, Aytuğ Ateş, Elçin Kasap
Marka Ekibi: Setenay Ergin, Buse Uzun
Prodüksiyon Ekibi: Onur Mis, Tümce Yağcı
Sosyal Medya Ekibi: Ilgaz Çelik, Duygu Kuş
Medya Satınalma: Wavemaker
PR Ajansı: Goodworks