Little Caesars Pizza Türkiye, “Gel-Al” servisin çok yönlü faydalarını müşterileriyle paylaştığı Gel-Al’da yüzde 40 indirim kampanyasını ve lezzet iddiasını yansıtan 3 yeni reklam filmiyle mecralarda yerini aldı. “Aklına ne gelirse gelsin Little Caesars yersin” sloganıyla oluşturulan kampanya filmleri McCann Istanbul tarafından hazırlandı.
Nefis kenarın mucidi Little Caesars’ın zorlu ekonomik koşullara, sürdürülebilir bir fiyat politikası değişikliği ile yanıt verdiği reklam kampanyası tüm mecralarda yerini aldı. Little Caesars’ın lezzet, hız ve oyunu değiştiren fiyat kampanyasına odaklandığı reklam filmleri McCann Istanbul imzası taşıyor, yönetmen koltuğunda ise Engin Erden oturuyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Little Caesars Pizza Türkiye
Reklamveren Yetkilileri: Banu Arıduru (CEO), Pelin Çiftçioğlu (CMO), Elifcan Atasoy (Satış ve Pazarlama Müdürü), Mehmet Günden (Dijital Pazarlama & E-Ticaret Müdürü), Erdi Görgün (Art Director), Ayşe Akar (Kalite ve Ar-ge Müdürü), Yüce Şahinel (Marka ve İletişim Birim Yöneticisi), Adem Soydan (Raporlama Uzmanı), Merve Arabacı Demirkalp (Kalite ve Yönetim Sistemleri Uzmanı)
Reklam Ajansı: McCann Istanbul
Reklam Ajansı Ekibi: Elifsu Tufan Serin (CEO), Funda Hergül Akın (Head of Business Leadership), Emir Yüksel (Yönetici Kreatif Direktör), Sezengül Keleş, Barış Deniz, Nilay Demir, Uğur Can Usoğlu (Kreatif Ekip), Begüm Yurtsever, Kübra Kazal (Müşteri İlişkileri), Merve Evirgen (Sosyal Medya Ekibi), Çağla Keskin (Stratejik Planlama), Zeynep Doğu (Prodüksiyon Direktörü), Gökhan Şit (Grafiker)
PR Ajansı: TIME Public Relations
Prodüksiyon Şirketi: Anima
Yönetmen: Engin Erden
Müzik: 3K1A