X’i canlı yayın merkezi haline getirmek isteyen Elon Musk, Paris Hilton ile el sıkıştı | Son 24 saatin gündemi
Henüz bir gün önce X’teki canlı yayın özelliğinin ışığını parlatmak için oyun yayıncılığı yapacağını söyleyen Elon Musk, bu hedefi doğrultusunda şimdi de Paris Hilton ile iş birliğine gidiyor. Paris Hilton’un X üzerinden ses kaydı ile duyurduğu iş birliği kapsamında Hilton, canlı alışveriş etkinlikleri düzenleyecek ve X üzerinden yayınlayacak.
Etkinlik kapsamında, X kullanıcıları, Hilton’un canlı yayınlanan bir videosunu ortak şekilde izleyebilecek, bu sırada başkalarıyla sohbet edebilecek ve aynı anda alışveriş yapabilecek. Etkinlik içinse henüz bir tarih verilmiyor.
Musk, X’in canlı yayın tarafına ağırlık vermek istiyor. Bu kapsamda, son dönemde oyun yayıncılığını öne çıkarıyor. Dün Diablo IV yayınları yapmaya başlayan Musk, paylaştığı bir videoya, “X video oyun yayın sistemini dün gece test ettim. İyi çalışıyor! Bu gece bu platformda canlı olarak seviye 100 kabus zindanını tamamlamaya çalışacağım” yazmıştı.
TikTok, ücretli abonelik sistemini kullanıma sunuyor
TikTok; kullanıcılara daha iyi bir deneyim sunmak, içerik üreticilerini desteklemek ve kendisi için de yeni bir gelir modeli yaratacak “ücretli abonelik” sistemi üzerinde çalışıyor.
Android Authority tarafından paylaşılan bilgilere göre, sistem şu anda ABD’de test ediliyor. Sistem, kullanıcılara reklamsız bir deneyim, abonelere özel sohbet ve rozetler gibi özellikler sunacak.
Ücretli abonelik, kullanıcıların desteklemek istedikleri içerik üreticilerine aylık 4,99 dolar karşılığında abone olmalarını sağlayacak. Ancak rapor, geniş çapta kullanıma sunulduğunda farklı ücretlerin gelebileceğini de ekliyor.
TikTok’un ücretli abonelik modelinin ne zaman geniş çapta kullanıma sunulacağını ve kullanıcılar tarafından nasıl bir ilgi göreceğini önümüzdeki zamanlarda hep birlikte göreceğiz…
Kaynak: Android Authority
Papara’ya “uygulama içi sohbet” özelliği geliyor
Finansal teknoloji şirketi Papara, kullanıcılarının uygulama içinden sohbet edebilmelerini sağlayan yeni bir özellik yayınladı. Bu özellik sayesinde Papara kullanıcıları, telefon rehberlerinde kayıtlı diğer Papara kullanıcılarıyla, para transferi, para isteme, işlem paylaş gibi özellikleri kullanarak sohbet başlatabilecekler.
Para gönderme ve para isteme deneyiminde açıklama ve GIF ekleme özellikleri sunan Papara, bu özelliğin kullanıcılar tarafından küçük tutarların karşılıklı transferiyle sohbet amacıyla kullanıldığını fark etti. Her ay 200 binden fazla kullanıcının, küçük meblağları mesajlaşmak için birbirlerine transfer ettiklerini keşfeden Papara, kullanıcıların uygulama içi sohbet deneyimi talep ettiklerine yönelik içgörüden yola çıkarak geliştirdiği özellikle, kullanıcıların alışık olduğu mesajlaşma deneyimini uygulamaya taşıdı.
Papara’nın yeni sohbet özelliği, mesaj alıntılama, ifade bırakma gibi alışılmış mesajlaşma deneyimlerini finansal işlemlerle buluşturuyor. Bu sayede kullanıcılar, arkadaşlarıyla, aile üyeleriyle veya yakınlarıyla olan finansal işlemlerini bir sohbet arayüzü üzerinden kolayca takip edebilecekler.
Cumhuriyetin 100. yılını gurur yılına dönüştüren kadın sporcular ve çok daha fazlası Marketing Türkiye Ekim sayısında…
Kim ne derse desin Cumhuriyetin 100. yılına en çok kadın sporcularımızın başarıları yakıştı. Bir yıla sığmasının mümkün olmayacağını düşüneceğimiz kadar çok başarıyla Cumhuriyetin 100. yılını kelimenin tam anlamıyla gurur yılına dönüştüren kadın sporcularımızın başarıları Marketing Türkiye’nin Ekim sayısının sayfalarında yer buldu. “Gizli müşteri”nin gör dediklerinden “İndirim avcısının seyir defteri”ne, Hopi’nin devrim hareketinden müşteri deneyiminin yeni trendlerine dek dolu dolu içeriğiyle Marketing Türkiye Ekim sayısı yayınlandı!
Marketing Türkiye Ekim sayısını incelemek için TIKLAYIN!
Starbucks, Türkiye’deki 20. yılını animasyon filmiyle kutluyor
Starbucks, Türkiye’deki 20’nci yılını kutlamaya devam ediyor. Bu kapsamda hazırladığı animasyon filminde Türkiye’nin ikonik mekanlarını bir animasyon filmiyle yeniden canlandıran Starbucks, Karadeniz’in çay bahçelerini de unutmuyor.
Starbucks, Türkiye’deki 20. yıl kutlamaları kapsamında Galata Kulesi’nden İstanbul Boğazı’na, Kapadokya’dan Pamukkale’ye, İzmir’in Saat Kulesi’nden Ankara’daki Atakule’ye kadar Türkiye’deki simge değerlerine işaret eden bir kutlama videosu hazırlamanın yanı sıra 20. yıla özel sürpriz kampanyalar da yapıyor.