Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Armut’un iletişim danışmanlığı ajansı Golin oldu
Armut, Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı.
Golin İstanbul, iletişim ve halkla ilişkiler sektöründeki deneyimi ile Armut’a stratejik iletişim danışmanlığı çerçevesinde; marka iletişimi, medya ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi, liderlik iletişimi, influencer marketing ve içerik üretimi kapsamlarında hizmet verecek.
BİEN iletişim ajansını seçti
Türkiye ve dünyada yapı sektörünün önemli oyuncuları arasında yer alan Bien’in yeni iletişim ajansı, Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu.
Bien’in önümüzdeki dönem medya iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi gibi tüm iletişim çalışmaları Excel İletişim tarafından yönetilecek.
Eker Süt Ürünleri’nin dijital iletişim çalışmalarını Idecon Idea&Congress yürütecek
Eker’in yeni dijital iletişimajansı Idecon Idea&Congress oldu.
Idecon Idea&Congress; Eker Süt Ürünleri için; sosyal medya yönetimi, dijital pazarlama ve dijital strateji alanında hizmetler verecektir.
Grup 7 İletişim’e iki yeni müşteri
İletişim danışmanlığı sektöründe 32 yılı geride bırakan Grup 7 İletişim, müşteri portföyüne 2 yeni marka ekledi. Dünyanın 72 ülkesinde faaliyet gösteren ve Türkiye’de önemli yatırımları bulunan Amerika merkezli varlık yönetim şirketi Ethos Asset Management ve Final Eğitim Kurumları stratejik iletişim danışmanlığı için Grup 7 İletişim’i seçti.
Grup 7 İletişim, Ethos ve Final Eğitim Kurumları’na itibar yönetimi, içerik ve proje geliştirme, medya ilişkileri yönetimi, kriz yönetimi ve iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Medya planlama ve satın almaya yepyeni bir soluk : “STAFF”
Türkiye’de medya alanının önde gelen tecrübeli isimlerinden Bülent Yar’ın kurucu liderliğindeki yeni medya ajansı “STAFF”, online ve offline medya planlama ve satın alma alanında müşterilerine etkin ve yaratıcı çözümler sunma hedefiyle yola çıkıyor.
STAFF CEO’su Bülent Yar, yeni ajansın vizyonu hakkında şunları söyledi: “Bazen başarıya ulaşmak için ilk günkü heyecanla en başa dönmek gerekir. Bu yolculukta edindiğimiz tüm bilgi birikimi ve gelecek vizyonuyla STAFF, sektöre içten bir “Merhaba” diyor. Bülent Yar STAFF’ın vizyonu hakkında şu açıklamalarda bulundu: STAFF olarak, medya planlama ve satın alma dünyasında yıllardır süregelen tüm engelleri fırsatlara dönüştürmeyi hedefliyoruz. En önemsediğimiz konulardan biri de; değerli STAFF kadrosunun, kariyerlerinin en verimli dönemini bizimle geçirmesini sağlayacak iş ortamını hep birlikte inşa etmek.. Tecrübeli ekibi, güçlü iş ortakları ve sektöre yön veren müşterileri ile STAFF’ın, medya dünyasına farklı bir bakış açısı getirerek kısa sürede en güçlü aday olacağına inancım tam. Çıktığımız bu yolda vizyonumuz; Türkiye’nin en önde gelen ve etki alanı en geniş medya ajansı olmak, misyonumuz ise varlık nedenimiz olan markalarımızın iş süreçlerine en güçlü katkıyı sunan çözüm ortağı haline gelmektir.”