Morhipo 17 Ekim’de kepenk indiriyor | Son 24 saatin gündemi
Türkiye’nin popüler çevrim içi alışveriş platformlarından biri olan Morhipo, 17 Ekim’de faaliyetlerine son vereceğini duyurdu. Boyner Holding çatısı altında faaliyet gösteren platform, kullanıcılarına gönderdiği e-posta ve SMS’lerde kapanma kararını açıkladı.
2011 yılında kurulan Morhipo, kıyafetten elektroniğe kadar geniş bir ürün yelpazesiyle kullanıcılara hizmet veriyordu. Platform, 2020 yılında Boyner Büyük Mağazacılık ile birleşmiş ve bu birleşmenin ardından faaliyetlerini Boyner çatısı altında sürdürmeye başlamıştı.
Dünyanın en iyi işverenleri arasında Türkiye’den 1 şirket var
Forbes “Dünyanın En İyi İşverenleri 2023” listesini yayınladı. 500 şirketin yer aldığı listede Samsung, Microsoft, Alphabet, Apple ve Ferrari sırasıyla ilk 5’teki yerini alırken zirveyi kaptırsalar da üst sıralara Amerikan şirketlerin ambargo koyduğu dikkat çekiyor.
Listede Türkiye’yi temsil eden tek şirket ise Koç Holding oldu. 115 bin çalışanı olan Koç Holding listenin 434. sırasında yer alıyor.
Listenin tamamına göz atmak için TIKLAYIN.
Microsoft’un ABD hükümetiyle başı dertte
ABD Gelir İdaresi Başkanlığı (IRS), Microsoft’un 2004-2013 yılları arasındaki vergi döneminde 28,9 milyar dolar vergi borcu olduğunu açıkladı. Microsoft ise IRS tarafından çıkarılan bu vergi borcunu reddediyor.
Microsoft, IRS’in vergi borcunu çıkarırken kullanılan politikaların artık uygulamada olmadığını ve hesaplamada hata olduğunu savunuyor. Şirket, bu nedenle vergi borcunun 10 milyar dolara düşeceğini tahmin ediyor.
Microsoft, vergi borcunu kabul etmediği için dava açacağını duyurdu. Dava sürecinin bir yıldan uzun sürmesi bekleniyor. IRS ile Microsoft arasındaki fark yaklaşık 20 milyar dolar. Bu miktar, Microsoft’un geçtiğimiz çeyrekte elde ettiği net kârın neredeyse iki katı.
Tarafların anlaşmaya varması için uzun süreli müzakereler yapması bekleniyor. Anlaşma sağlanamazsa, dava süreci yıllarca sürebilir.
Colgate gülüşleri logosuna taşıyor
Colgate, Dünya Gülümseme Günü’nde tüm dünyaya gülümsemeyi hatırlatmak için #FreeYourSmile (Gülümsemenizi Kurtarın) kampanyası başlattı. Kampanya, Asya’da gerçekleşen Colgate Gülümseme Araştırması’nda “gülümseme utancı”nın yaygın bir duygu olduğunun ortaya çıkması üzerine hayata geçirildi.
Zira verilere göre Asya-Pasifik bölgesindeki insanların yüzde 94’ü daha özgürce gülümsemek istediğini söylüyor.
Kampanyayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Türkiye, Golden Drum’dan 2 ödülle döndü
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği, bu yıl 29’uncu kez gerçekleştirilen Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum’dan 2 ödülle dönüyor Türkiye.
Ülkeye bu ödülleri getiren ajanslar ise TBWA İstanbul ve Happy People Project oldu… Ödül alan projelerle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.