Watsons Sürdürülebilirlik ve İnovasyon Zirvesi’nde “Sürdürülebilir Geleceğe Yenilikçi Adımlar” konuşulacak
Türkiye’nin güzellik ve bakım kategorisinde sürdürülebilirliği sahiplenen ilk perakende markası Watsons Türkiye tarafından bu yıl ilk kez 19 – 20 Ekim’de Boğaziçi Üniversitesi’nde Watsons Sürdürülebilirlik ve İnovasyon Zirvesi düzenlenecek. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmen Günseli Özen’in “Sürdürülebilir İletişim ve Satış Stratejileri” konulu panelin moderatörlüğünü üstleneceği zirvede, sektör profesyonelleriyle sürdürülebilirlik kavramı tüm eksenleriyle ele alınacak.
Sürdürülebilirlik konusunda perakende ve kozmetik sektörüne öncülük eden Watsons Türkiye’nin bu yıl ilk kez düzenleyeceği Watsons Sürdürülebilirlik ve İnovasyon Zirvesi ile sektör profesyonellerinden uzman ve akademisyenlere kadar pek çok kişiyi bir araya getiriyor. 19-20 Ekim tarihlerinde Boğaziçi Üniversitesi Albert Long Hall’de “Sürdürülebilir Geleceğe Yenilikçi Adımlar” temasıyla gerçekleşecek zirvede, ilham veren projeler ve başarı hikayeleri paylaşılacak.
Sürdürülebilirlikte şeffaflık ve Z kuşağının gücü tartışılacak
Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmen Günseli Özen’in zirvenin ilk gününde moderatörüğünü üstleneceği “Sürdürülebilir İletişim ve Satış Stratejileri” panelinde Unilever Türkiye, Kuzey Afrika, Orta Doğu ve Rusya Kurumsal İlişkiler ve İletişim Başkanı Ebru Şenel Erim ve FM İletişim Kurucu Ortağı Fülay Yaşa konuşmacı olacak. Panelde, sürdürülebilirlik kavramının toplumda en doğru biçimde anlaşılması için yapılabilecekler, bu alandaki çalışmalarda şeffaflığın önemi, Z kuşağının sürdürülebilirliğe olan ilgisi ve geleceğe dair umut veren gelişmeler ele alınacak.
Boğaziçi ve Galatasaray Üniversiteleri inovasyon paydaşları
Watsons Türkiye tarafından; Boğaziçi Üniversitesi İnovasyon ve Rekabet Odaklı Kalkınma Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi ile Galatasaray Üniversitesi Girişimcilik ve Yenilikçilik Merkezi’nin iş birliğinde düzenlenecek zirve, konuyla ilgilenen geniş bir kitleyi “Sürdürülebilir Geleceğe Yenilikçi Adımlar” sloganıyla bir araya getirecek. Perakende, teknoloji, beyaz eşya, sağlık, kozmetik, hızlı tüketim ürünleri, gıda, ulaştırma ve daha birçok sektörden katılımcılar ile genç profesyoneller ve akademisyenlerin yer alacağı zirvede katılımcılar sürdürülebilirlik konusunda en yeni gelişmeler ve sektörlerin yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olma fırsatını yakalayacak.
Zirvede, FutureBright Group Kurucu Ortağı Akan Abdula ve Doğa Aktivisti Güven İslamoğlu gibi uzman isimlerin yanı sıra yerelde yürüttükleri çalışmalarla geniş bir çevreye etki eden Topraktan Tabağa Tarımsal Kalkınma Kooperatifi kurucularından ve Cercis Murat Konağı’nın sahibi olan Sosyal Gastronomi Şefi Ebru Baybara Demir, KEDV Mardin İl Başkanı Berna Yağcı ve Kırsal Eko Turizm Organizatörü Bedriye Berber Engin gibi isimler de ilham veren başarı hikayelerini paylaşacak. Zirvenin Platin sponsorları Nivea ve The Purest Solutions olurken, Altın sponsorları ise TAV, Erka Group, Coca Cola İçecek, Creavit ve Doxa olacak. P&G, Unilever ve Juan Valdez’in ise Destek sponsoru olarak yer alacağı zirvenin iş birliği paydaşları ise Tübider ve Türkiye İnovasyon Hareketi.