Tiryaki Agro, Salt İletişim imzalı “Biri Bin Edenler: Hasat Zamanı” belgesel film serisiyle Muş ve Konya’nın bereketli topraklarında biri bin eden çiftçilerin hasat heyecanlarına ortak oluyor.
Biri Bin Edenler: Muş’ta Ayçiçeği Hasadı filminde, Muş’ta ayçiçeği üretimi yapan çiftçi Yunus Emre Yeşilyayla’nın traktör hevesiyle başlayan çiftçilik öyküsüne ve hasat heyecanına yer veriliyor.
Biri Bin Edenler: Konya’da Akçabelen Şeker Fasulye Hasadı filminde ise çiftçi Mehmet Kaplan, ata tohumundan geleneksel yöntemlerle yetiştirdiği şeker fasulyenin yoğun bir el emeği ve alın teri gerektiren zorlu hasat sürecini anlatıyor.
Yıl boyunca verdikleri emek ve döktükleri alın teriyle Muş ve Konya’nın bereketli topraklarını zenginleştiren çiftçiler, onları toprağa bağlayan yaşam öyküleri ile hasat heyecanlarını izleyiciyle paylaşıyorlar. Binbir emekle daha da kıymetlenen ürünlerini, hasat sonrası Tiryaki Agro’ya emanet etmenin getirdiği gönül rahatlığının altını çiziyorlar.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Tiryaki Agro
Reklamveren Ekibi: Melike Nevin Ateş
Reklam Ajansı: Salt İletişim
Yaratıcı Ekip: Cüneyt Kılıç, Mehmet İnanır, Betül Toprak, Barış Ali Özkesen
Yönetmen: Mehmet İnanır & Cüneyt Kılıç
Grup Direktörü: Büşra Özen
Müşteri İlişkileri Ekibi: Ceylan Mansur, Pınar Elmas
Sosyal Medya Ekibi: Sinan Simşek, Cansu Acar
Prodüksiyon Şirketi: Salt İletişim