Deneyim tasarımının en büyük buluşması için kayıtlar devam ediyor
Türkiye’de UX (kullanıcı deneyimi), CX (müşteri deneyimi) ve EX (çalışan deneyimi) kavramlarına odaklanan ilk etkinlik olan XCO’23 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi‘nin kayıtları başladı. Bu yıl “Grow with Xᵛ” temasıyla deneyim tasarımının iş dünyasındaki önemini ve potansiyelini ele alacak olan zirve, ziyaretçilerini 16 Kasım’da Hilton İstanbul Bomonti’de ağırlayacak.
Marketing Türkiye tarafından Deloitte Türkiye iş birliğiyle düzenlenen XCO’23 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, 16 Kasım’da Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşecek.
Şirketlere büyümek için deneyim tasarımını benimsemeleri gerektiği konusunda bir çağrı niteliği taşıyan zirvede katılımcılar, deneyim tasarımının son trendlerini, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmanın yollarını, üretkenliği ve katılımı artıran çalışan deneyimlerini, veri odaklı deneyim tasarımını ve metaverse gibi yeni teknolojiler için nasıl bir deneyim tasarlanması gerektiğini öğrenecek.
XCO’23’te neler konuşulacak?
1- Grow with Innovation
2- Grow with Sustainability / Grow with
Purpose
3- Grow with GenAI – More or Less Human?
- More Human:
• EX – Employee Experience with AI
• CX – Customer Experience with AI
• OX – Organizational Experience with AI - Less Human:
• Creativity
• Marketing Funnel - More or Less Human:
• Grow with AI
• Profit Maximization
• Humanizing Processes
4- Grow with CX
5- Grow with EX