Signal, alışılagelmiş kalıpların dışına çıkarak tüm gülüşleri sahipleniyor. “Çarpık dişler aslında çarpıcı, ayrık dişler ise bizce ayrıcalıklı.” diyen Unilever Türkiye Ağız Bakım Kategorisi Marka Müdürü Damla Gökmen, Signal’in fotoğraf kabinlerinde ve enstalasyonlarında “Her Haliyle Güzel” gülüşleri fotoğrafladıklarını ve İstanbul’un dört bir yanındaki dijital ekranları bu gülüşlerin süslediğini belirtiyor. Projeyle ilgili detayları Damla Gökmen’den dinledik.
Tüm gülüşleri sahiplenme fikri hangi içgörüyle ortaya çıktı?
Signal olarak yıllardır, her gülümseyi özel kılan dişlerin ön planda olduğu kareleri sizlerle paylaşıyoruz. Gülmek, gülümsemek kendimizi ifade edişimizin önemli bir parçası. Tüketicilerimizle yaptığımız kısa görüşmelerde, tüketicilerimizin gülüşlerini her an özgüvenle göstermediklerini ve gülüşlerini sergilerken rahat hissetmediklerini dinledik. Biz de kendimize “Dünya üzerinde milyonlarca gülüşü özel kılan dişleri neden hep aynı ve kusursuz görmek zorunda olalım?” diye sorduk. Bu bakış açısıyla tüm gülüşlerin benzersiz oluşuna odaklandık. Çarpık dişler aslında çarpıcı, ayrık dişler ise bizce ayrıcalıklı. Projemizle herkesi, objektiflerimize özgüvenli bir şekilde gülüşlerini göstermeleri için cesaretlendirirken, pozitif güzellik algısını bir ağız bakım markası olarak ilk kez üstleniyor ve alışılagelmiş kalıpların dışına çıkan gülüşleri sahiplenmemizin gururunu yaşıyoruz.
Geçtiğimiz yıl yayınladığınız “Öyle de Güzel, Böyle de Güzel” kampanya filmiyle başlattığınız pozitif güzellik algısını bu yıl bir etkinlikle de taçlandırdınız. Proje tüketicide nasıl karşılık buluyor?
Reklam filmimiz tüketiciyle buluştuğu ilk günden itibaren aldığımız dönüşler bizi çok mutlu etti. Yıllardır herkesin diline pelesenk olan, sözleri ve bestesi Ersel Serdarlı’ya ait “Öyle de Güzel” şarkısını reklam filmimiz için düzenledik. Şarkı hikayemizi anlatmamızda önemli bir enstrüman oldu, “yeganedir, şahanedir, mucizedir” derken bu benzersiz dişleri betimliyoruz aslında. Reklam filmimiz yayınlandıktan bir süre sonra ise Zorlu Center başta olmak üzere Kanyon AVM ve Bağdat Caddesi’nde hem enstalasyonlarımız hem de fotoğraf kabinlerimizle projemizi bir adım büyüterek herkesi, gülüşlerini çekinmeden ve özgüvenle paylaşmaları için davet ettik. Projemize gösterilen ilgi bize doğru yolda ilerlediğimizi gösterdi ve gülüşlerini fotoğrafladığımız herkes “Signal’in Yeni Gülüşü” olarak İstanbul’un dört bir yanında yaklaşık 2500 noktada konumlanan outdoor mecrada ve 1000’i aşkın dijital ekran ile tüketicilerimizle buluştu.
“Signal’in Yeni Gülüşü” kampanyası kapsamında Mehmet Turgut’un objektifine kaç farklı gülüş yansıdı?
Sevgili Mehmet Turgut, projemizin ilk gününden itibaren vermek istediğimiz mesajı içselleştirip, her karesinde fotoğrafladığı kişiyle gerçek ve samimi bir iletişim kurdu. Signal’in “Her Haliyle Güzel” gülüş alanlarını deneyimlemeye binlerce güzel gülüş geldi. Bine yakın kişi tüm özgüveniyle objektiflerimizin karşısına geçti ve “Signal’in Yeni Gülüşü” olarak 2 haftalık bir sürede İstanbul’un dört bir yanındaki dijital ekranları bu gülüşler süsledi.
Kampanyanın bir sonraki adımlarından ve hedeflerinden bahseder misiniz?
Kampanyamızın en büyük amacı tüketicilerimizin kalbine dokunabilmekti. Signal olarak, gülmenin gerçekten en büyük ihtiyaç olduğunun farkındayız. Kampanyadaki hedefimiz, bu güzel gülüşleri mümkün olabildiğince sergilemek ve herkese göstermekti. Önemli olan diş yapımız değil, onlara ne kadar özenle baktığımız. Bakımları tam yapılmış bir gülüşün benzersiz ve muhteşem olmaması için hiçbir sebep yok. Projemizle çıktığımız yol bir adım daha öteye giderek tüm gülüşleri sahiplenmeye ve onları sergilemeye dönüştü. Önümüzdeki dönemlerde de gülüşleri güzelleştirmeye devam ederken, herkesin gülüşünün bir parçası olan dişlerini özgüvenle sergilemesi için çalışmalarımızı sürdüreceğiz