XCO’23’ün programı belli oldu
Türkiye’nin ilk ve en kapsamlı deneyim tasarımı zirvesi için hazırlıklar tamamlandı. Marketing Türkiye ve Deloitte Türkiye iş birliğiyle bu yıl 9. kez gerçekleştirilecek olan “XCO Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi” “Grow with Xᵛ” ana temasıyla deneyimde mükemmelliği hedefleyenleri bir araya getirecek. Zirve bu yıl Fütüristler Derneği ve Marketing Türkiye iş birliğiyle “Uyanış Hareketi” ana temasıyla tasarlanan 11. Gelecek Günü’ne de ev sahipliği yapacak…
Pazarlamanın uzmanlık gerektiren dikey alanlarındaki en güncel gelişmeleri sektörle buluşturan Marketing Türkiye tarafından düzenlenen ve Deloitte Türkiye iş birliğiyle içeriği tasarlanan, Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk etkinlik olan XCO Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi, bu yıl dokuzuncu kez en iyi deneyimi yaşatan markaları bir araya getirecek. “Grow with Xᵛ” ana temasıyla gerçekleştirilecek olan zirvede deneyim tasarımı alanındaki en son gelişmeler 16 Kasım’da Hilton İstanbul Bomonti’de ele alınacak. “Grow with Innovation”, “Grow with Sustainability / Grow with Purpose”, “Grow with GenAI – More or Less Human”, “Grow with CX” ve “Grow with EX”ten oluşan 5 ana başlık ve 10 alt başlıkla ile deneyim tasarımı alanındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşılacak.
Bu yıl XCO Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin Resmi Sponsorluğunu Digital Panorama ve Inspark, Erişilebilirlik Sponsorluğunu ise Alternatifbank üsteleniyor.
Kendisi de bir deneyim olarak tasarlanan zirvenin diğer destekçileri arasında Arçelik, Gaia, Media Markt, MG International Fragrance Company, Petrol Ofisi, TAB Gıda, Tadelle, Teleperformance, Ticket Restaurant Edenred Türkiye, Tooken, Watsons Türkiye ve Züber yer alıyor.
XCO’23’ün programı
“XCO’NNECT” buluşmaları
“XCO Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi” her yıl yeniliklerle deneyimin sınırsızlığını anlatırken kendisi de yeni konseptlere açık bir platform olma özeliği taşıyor. Zirve bu kez de C Level Club dizaynında yetkin isimlere yer açmayı hedefliyor. İnteraktif, akıl açan bir formatta katılımcılarla öncü profesyonelleri buluşturacak olan “XCO’NNECT” de bu yılın ilkleri arasında yer alıyor.
Yeni bir format olarak tasarlanan XCO’NNECT sahnesi Deloitte Türkiye moderasyonunda gerçekleşecek ve katılımcıları EX, İnovasyon, CX, GenAI ve Sürdürülebilirlik alanının önde gelen isimleriyle interaktif bir ortamda bir araya getirecek.
Zirvenin sonundaysa ALFA Awards ödül töreni ile müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar “Customer Brands” olarak ödüllerine kavuşacak.
Büyük uyanışa davet!
Zirve bu yıl Fütüristler Derneği ve Marketing Türkiye iş birliğiyle tasarlanan 11. Gelecek Günü’ne de ev sahipliği yapacak. “Uyanış Hareketi” ana teması altında “Ekosistem”, “Şehir” ve “Karbon Nötr”den oluşan üç ana bölümde gerçekleştirilecek olan 11. Gelecek Günü’nde “Uyanış Hareketi”nin son durumu, aciliyeti ve ciddiyetiyle ilgili son gelişmeler paylaşılacak… Daha iyi bir dünya için hayata geçirilen başarılı projeleri de sahnesine taşıyacak olan Gelecek Günü’nde sürdürülebilirlik alanındaki en son gelişmeler anlatılacak.
Deneyim tasarımının en büyük buluşması için kayıtlar başladı…