Black Friday’de fark yaratmak isteyenlerin dikkatine!
Alışveriş tutkunlarının büyük bir heyecanla beklediği Black Friday, markalar ve perakendeciler için de yılın en önemli dönemlerinden biri. Rekabetin zirvede olduğu bu dönemde markalar tüm rakiplerinden sıyrılıp spot ışıklarını üzerine çekmek istiyor. Reklam harcamalarının arttığı bu dönemde, markaların, etkili sonuçlar elde edebilmeleri için reklam algoritmalarını güncel tutmaları gerektiğinin altını çizen Adform Türkiye,MEA ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Eroğlu, “En etkili strateji, önceden hazırlıklı olmak ve fırsatlar ortaya çıktığında esnek stratejilerle gerçek zamanlı olarak hızlı tepkiler verebilmektir” diyor…
Tüketiciler, Black Friday döneminde alışverişlerini online platformlardan yapmayı tercih ediyor
Pandemi dönemi, tüketici alışkanlıklarında önemli değişikliklere yol açtı. Bu dönemde tüketiciler, alışveriş alışkanlıklarını çevrimiçi platformlara yönlendirmeye başladılar. 2021 yılı Black Friday döneminde, 18-44 yaş arasındaki tüketicilerin yüzde 59’u internet üzerinden alışveriş yapmayı tercih etti. Öte yandan araştırmalara göre Amerikalı tüketicilerin yüzde 25’i, en iyi indirimleri internet üzerinde bulacaklarına inandıklarını ifade ediyor.
Black Friday döneminde her yıl giderek artan reklam harcamaları, markalar arasındaki rekabeti artıyor. Bu yoğun rekabet ortamında, reklamverenlerin, reklam harcamalarından etkili sonuçlar elde edebilmeleri ve öne çıkabilmeleri için reklam algoritmalarını güncel ve optimize tutmaları gerekiyor.
Adform’un zahmetsiz modern pazarlama için yenilikçi platformu FLOW, değişen tüketici alışkanlıkları ve pazar dinamiklerine ayak uydurmak isteyen reklamverenlere destek oluyor. Reklam algoritmalarını güncel tutmak ve reklam kampanyalarını optimize etmek için tasarlanmış Adform Flow, güçlü bir araç seti sunarak reklamverenlere daha etkili hedefleme ve yüksek dönüşüm oranları elde etme fırsatı sunuyor.
Reklam kampanyalarınızı yapay zekâ desteği ile iyileştirin
Adform Flow, veri odaklı algoritmalar kullanarak, reklamverenlere reklam kampanyalarını optimize etme ve müşterilere daha iyi hizmet sunma imkânı sağlıyor. Ayrıca, yapay zekâ destekli algoritmalar aracılığıyla Edinme Başına Maliyet (CPA) ve Reklam Harcamalarının Getirisi (ROAS) gibi kritik performans göstergelerini iyileştirmelerine olanak tanıyor.
Adform Flow, Dinamik Reklam Materyali Optimizasyonu (DCO) teknolojisini içeren entegre bir çözüm sunuyor. Böylece, reklamverenlere reklam kampanyalarını kişiselleştirme ve hedef kitleye daha etkili bir şekilde ulaştırma fırsatı sağlıyor.
“Rekabet doruk noktasına ulaştığında, sizi öne çıkaran şey reklam algoritmanızın güncelliği olur”
“Black Friday dönemi, pazarın yoğunluğu ve rekabetin doruk noktasına ulaştığı bir dönemi ifade ediyor. Bu süre zarfında reklamverenler arasındaki rekabet oldukça yükseliyor ve bu nedenle reklam algoritmalarını sürekli olarak iyileştirmek, markaların öne çıkması ve başarılı olması açısından kritik bir önem taşıyor. Adform olarak, reklamverenlerin reklam algoritmalarını güncel ve optimize tutmalarını sağlayarak bu süreçteki kampanyalarından maksimum verim almalarını sağlıyoruz.
Tüketicilerin davranışları ne yönde değişeceğini kesin olarak bilemeyiz. Bu nedenle en etkili strateji, önceden hazırlıklı olmak ve fırsatlar ortaya çıktığında esnek stratejilerle gerçek zamanlı olarak hızlı tepkiler verebilmektir. Adform FLOW, reklamverenlere sadece Kara Cuma’da değil, aynı zamanda yoğun tatil alışveriş sezonunun tamamında başarılı kampanyalar yürütebilmeleri için gerekli araçları sunuyor.”