Calvé, düzenlediği çekiliş kampanyasını duyurmak amacıyla dikkat çekici ve eğlenceli bir CGI çalışmasına imza attı. Calvé Kazandırıyor Çekiliş kampanyasının göz kamaştıran hediyeleri Mini Cooper ve Vespa’lar, Bozdoğan Su Kemeri’nden geçerek izleyenleri gülümsetti.
Ketçap, mayonez ve gurme soslardan oluşan zengin ürün yelpazesiyle yemek keyfini eğlenceye dönüştüren Calvé, eğlenceyi çekiliş kampanyasının duyurusuna da taşıyarak CGI teknolojisi ile İstanbul’da daha önce benzer bir çalışmada kullanılmamış Bozdoğan Su Kemeri’ni kullanarak ilgi çekici bir çalışmaya imza attı. CGI konumlandırmalı çalışma 1 Eylül’de başlayan ve 31 Aralık’ta sona erecek “Calvé Kazandırıyor” çekilişini duyurmak amacı ile hazırlanandı. Calvé’nin çekilişine katılarak 1 adet Mini Cooper ya da 10 adet Vespa’dan birini kazanma şansı yakalayan tüketiciler, kazanacakları ödülleri Bozdoğan Su Kemeri’nden geçerken görerek daha da heyecanlandı. Gerçeklik sınırlarını zorlayan görüntüde, su kemerine yerleştirilmiş dev Calvé şişeleri de ilgi çekti.
Çekilişe katılmak isteyenler, kırmızı Calvé kapaklarının altında yazan kodu ve gerekli kişisel bilgilerini calvekazandiriyor.com ’daki forma girerek 1 Mini Cooper ve10 Vespa’dan birini kazanma şansını yakalıyor.
Detaylı bilgi için calvekazandiriyor.com’u ziyaret ediniz.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Unilever Türkiye – Calvé
Reklamveren marka ekibi:
Mine Mavi Arıkan, Ezgi Saygın, Dilek Duygun
İpek Ceren Cengiz, Ece Gömeçlioğlu, Cansel Avcı,
Senem Sarkanak, Ege Aydın
Sebahat Melike Keçeci
Reklam Ajansı: Milklab
Ajans Başkanı: Erkut Oktay
Executive Creative Director: Murat Ersoy
Yaratıcı Ekip: Cihan Kalelioğlu, Anıl Mehmet Alan, Aslı Kurt
Marka Temsilcisi: İzel Özpınar