Watsons, kısa sürede Watsons’ın en sevilen oje markası olan Unfilter Beauty’nin başarısını İstanbul boğazında gerçekleştirdiği CGI reklamı ile kutladı.
Türkiye’de trendleri belirleyen kişisel bakım ve güzellik markası Watsons, en sevilen markalarından biri olan Unfilter Beauty ojelerinin kısa zamanda elde ettiği başarısını ilgi çekici bir reklam kampanyası ile kutladı.
Bilgisayar tabanlı bir görselleştirme teknolojisi olan CGI (Computer Generated Imagery) kullanarak, içi rengarenk Unfilter Beauty ojeleriyle dolu WBus Watsons minibüsünü İstanbul Boğazı’nda yüzdüren Watsons, hem Unfilter Beauty severlere hem de yeni oje markası arayışında olanlara keyifli bir görsel şölen sundu.
İletişim çalışmalarını CGI, yapay zeka ve 3D görseller ile zenginleştirdiklerini belirten Watsons Türkiye Ticaret ve Pazarlama Direktörü Cem Demiröz, “Watsons Türkiye olarak, güzellik ve kişisel bakımda bir deneyim markası olarak konumlanıyoruz. Farklı deneyimleri müşterilerimize mağazalarımız ve online kanallarımızın yanı sıra pazarlama ve iletişim çalışmalarımızda da sunuyoruz. 2023 yılının Temmuz ayında müşterilerimizle buluşturduğumuz yeni oje markamız Unfilter Beauty’nin 5 ay gibi kısa bir sürede elde ettiği başarıyı, keyifli bir çalışma ile kutlamak istedik. Müşterilerimiz tarafından çok sevilen ve gittiği her yerde büyük ilgi çeken WBus’ımızı CGI teknolojisiyle İstanbul Boğazı’ndan Unfilter Beauty ojeleriyle yüzdürerek müşterilerimizin yüzünü güldüren bir reklam çalışmasına imza attık” dedi.