Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Bilyoner seçimini yaptı
Bilyoner, yeni dönemde iletişim çalışmalarını ON İletişim ile birlikte sürdürecek.
ON İletişim, Bilyoner’e stratejik iletişim danışmanlığı kapsamında; kurumsal iletişim, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, sponsorluk iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi yönetimi, proje yönetimi ve etkinlik iletişimi konularında hizmet verecek.
Armongate’in yeni iletişim ajansı belli oldu
Armongate’in tüm stratejik iletişim çalışmaları PİAR İletişim tarafından yürütülecek.
PİAR İletişim, Armongate için stratejik iletişim danışmanlığı kapsamında geniş bir hizmet yelpazesi sunacak. Marka iletişimi, medya ilişkileri, lider iletişimi, dijital PR, bayi iletişimi ve etkinlik yönetimi konularında kapsamlı destek sağlayarak Armongate’in iletişim stratejilerine güç kazandıracak.
Alarko Holding yeni iletişim ajansını seçti
Alarko Holding’in yeni dönem iletişim çalışmalarını yürütecek ajans belli oldu. Marka, yeni dönem iletişim çalışmaları için Medyaevi İletişim ve Danışmanlık ile anlaştı.
Medyaevi, yeni dönemde Alarko Holding’e kurumsal itibar yönetimi, stratejik medya ilişkileri yönetimi, lider ve sözcü iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi ve pazarlama iletişimi alanlarında hizmet verecek.
GoodWorks, Tineco’nun yeni iletişim ajansı oldu
Tineco, 2024 itibariyle yeni dönem iletişim ve sosyal medya faaliyetlerini GoodWorks İletişim Danışmanlığı ile sürdürecek.
GoodWorks, Tineco’ya stratejik iletişim danışmanlığı, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, itibar yönetimi, lider iletişimi ve sosyal medya alanlarında hizmet verecek.
BAL’a iki yeni müşteri
BAL, 2024’e iki yeni markayı müşteri portföyüne kattığını duyurarak başladı.
Esansiyel yağlar ve aromaterapi sektöründe faaliyet gösteren Alfheim markası, sosyal medya iletişim çalışmalarını BAL’a emanet etti.
Öte yandan, Avusturya merkezli Lenzing Group, TENCEL™ markasının Türkiye’deki iletişim çalışmaları için BAL ile iş birliği yapmaya karar verdi.
L’Oréal Türkiye’nin kurumsal iletişim ajansı GTC oldu
L’Oréal Türkiye’nin yeni dönem kurumsal iletişim faaliyetlerini GTC İletişim ve Danışmanlık üstlendi.
GTC, yeni dönemde L’Oréal Türkiye’ye kurumsal itibar yönetimi, stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri yönetimi, lider ve sözcü iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Canik, Art Of Defence Belgeselini 1Creative Agency’ye emanet etti
CANiK superior firearms, ‘ART of Defence’ belgeselini yayınladı.
Projede, CANiK ile 1Creative Agency’nin yaratıcı dokunuşları bir araya geldi. İş birliğinin merkezinde Türkiye’nin tarihi ve stratejik öneme sahip şehri Samsun’da bulunan CANiK fabrikası, yer alıyor.
Great Place To Work Türkiye yeni dönem iletişim çalışmalarını Pura Vida İletişim’le yürütecek
Great Place To Work® Türkiye, iletişim çalışmalarını Pura Vida İletişim ile gerçekleştirecek.
Pura Vida İletişim, her yıl ‘Türkiye’nin En İyi İşverenleri’ listeleri- dahil 12 den fazla En iyi İşverenler listelerini açıklayan ve çalışanları için harika iş yeri deneyimi sunan organizasyonları serfikalandıran – Great Place to Work®’e stratejik iletişim danışmanlığı çerçevesinde medya ilişkileri, marka iletişimi, liderlik iletişimi, konu ve etkinlik yönetimi, kriz iletişimi ve içerik üretimi kapsamlarında hizmet verecek.
Blab ve Concept güçlerini Shell için birleştiriyor
Shell’in, Türkiye’deki reklam faaliyetlerine iki ajans, Blab ve Concept birlikte tek bir ekip olarak hizmet verecek ve Shell’in yeni dönem reklam faaliyetlerinde ortak çalışmalara imza atacak.
Bu anlaşmayla iki lokal ajans birleşmeden, birlikte tek bir ekip olarak Shell markası için çalışacak. Ajansların Shell markası için birlikte çalışmaya başlamasının temelinde, yeni olana doğru, daha önce hiç atılmamış seviyede büyük, kararlı adım atma arayışı yatıyor.
Teedo iletişim çalışmaları için UPDATE İletişim ile anlaştı
Online eğitim platformu olan Teedo, iletişim danışmanlığı ajansı olarak Update İletişim’i seçti.
UPDATE İletişim Teedo’ya stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, konu ve etkinlik yönetimi, medya ilişkileri ve lider iletişimi konularında hizmet verecek.
Ajanda Pr’a yeni müşteri
Mandalya Otel, iletişim çalışmalarını Ajanda PR’a emanet etti.
Mandalya Otel ile anlaşan Ajanda PR, markaya kurumsal iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi, etkinlik yönetimi, dijital iletisim ve sponsorluk yönetimi alanlarında hizmet verecek.