başlayınca Falım’ın marka kahramanı olan koç beliriyor ve kızın babasına Falım uzatıyor. Koç, Falım paketinden çıkan “Her gün bir Falım / Stressiz başım / Görünse de deli / Çıkar bir hikmeti” manisini okuduktan sonra damat tarafının
telefonu çalıyor. Telefonda beliren Acun Ilıcalı, damat adayının, gördüğü en yetenekli Michael Jackson taklidi olduğunu söyleyince, baba kızını vermeye ikna oluyor.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren : Mondeléz International
Reklamveren Yetkilisi : B. Uçanlar, C. Tüter, E. Erkman
Reklam Ajansı : Alametifarika
Yaratıcı Yönetmen : Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal
Yaratıcı Grup : Taner Ardalı, Can Çelikbilek, Ozan Özbey, Oğuzhan Atlıman
Müşteri İlişkileri Grubu : Burcu Atış Topçu
Stratejik planlama : Başar Sarıkaya, Serra Akyel
Ajans Prodüktörü : Sertuğ Alptekin,Çağrı Ark
Yapım Şirketi : Anima / Mehmet Kurtuluş
Medya Ajansı : Mindshare
Medya Planlamacı : Pınar Akdemir
Kullanılan Mecralar : TV, radyo, OOH, digital