Pazarlamanın en iyileri “Pazar Ola”da…
Marketing Türkiye offline olarak başladığı yayın hayatına, online mecraları, Karnaval Media Group ile 2020’den beri ürettiği podcastleri ve takipçilerinin ilgisiyle büyüyen sosyal medya hesaplarıyla yola pek çok mecrada güçlenerek devam ediyorken, günümüz okurunun talep ettiği video formatına da “Pazar Ola” serisiyle yanıt veriyor… Bundan böyle her pazar sektörümüzde haftanın öne çıkan haberlerini, kampanyalarını ve Marketing Türkiye’de yapılmış derinlikli araştırmaların yorumlarını Pazar Ola‘da Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’den dinleyeceksiniz…
Geçtiğimiz pazar günü ilki yayınlanan seride “2023’ün Z Raporu” yer aldı. Marketing Türkiye’nin Almanak sayısında öne çıkan araştırmaları, pazarlama ve pazarlama iletişiminin en’lerini veriler ışığında yorumlayan Günseli Özen programda “Geleneksel pazarlama anlayışı”nın değişeceğinin altını çizerek 2024’e ilişkin öngörülerini de paylaştı.
Öte yandan sektör profesyonellerine bir iyi bir de kötü haberi var Günseli Özen’in… Onlar neler mi? Yanıt “Pazar Ola”da…
Keyifli izlemeler ve dinlemeler.