Hatay’da sessiz yürüyüş… | Son 24 saatin gündemi
Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat depremlerinin en çok etkilediği şehirlerden biri olan Hatay’da, depremin birinci yılında sessiz yürüyüşle hayatını kaybedenler anıldı.
“Buradayız Hatay Derneği” tarafından organize edilen sessiz yürüyüşte, depremde yakınlarını kaybeden depremzedeler, yıkımın en yoğun olduğu Sümerler Mahallesi’nden Armutlu’ya kadar yürüdüler.
Yürüyüş sırasında herhangi bir slogan atılmadı. Yürüyüşün sonunda, Armutlu’da bulunan anıta karanfiller bırakıldı ve saygı duruşunda bulunuldu.
TikToker’lara kötü haber: Milyonlarca izlemeye ulaşan videolar silinebilir
Kısa video platformu TikTok’ta telif haklarıyla ilgili sorunlar bitmek bilmiyor. Dünyanın en büyük müzik şirketi Universal Music Group (UMG), TikTok ile lisanslama anlaşmazlığı yaşaması sebebiyle platformdaki tüm müzik kataloğunu kaldırdı. Bu durum, Taylor Swift, Billie Eilish ve Harry Styles gibi UMG’ye bağlı binlerce sanatçının şarkılarını da kapsıyor.
1 Şubat’tan itibaren UMG’ye ait şarkılar TikTok’ta kullanılamayacak. Kullanıcılar bu şarkıları videolarına eklemeye çalışırsa, telif hakkı uyarısı alacak ve videoları yayınlanmayacak. UMG ayrıca, platformdaki mevcut videolardan da şarkılarının sessize alınmasını talep ediyor. Aksi takdirde, milyonlarca takipçisi olan fenomenlerin videoları silinebilir.
Apple Vision Pro teknoloji devlerini teker teker tavlıyor!
Daha önce Apple Vision Pro için uygulama geliştirmeyeceğini açıklayan Google, fikir değiştirdi. Son günlerde Apple Vision Pro’ya dair heyecanı ve talebi gören teknoloji devi, AR/VR gözlüğüne YouTube uygulama desteği sunacak. Ancak henüz nasıl bir deneyim sunacağına dair detayları açıklamadı.
Öte yandan OpenAI çoktan hazır ve VisionOS App Store’da yerini aldı. ChatGPT ile 3D dünyasında sohbet etmenin nasıl bir deneyim olduğunu da video olarak paylaştı.
İşte Brandverse Awards 2024’ün yenilikleri
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards 2024 başvuru dönemi için geri sayım başladı. Reklam ve pazarlama iletişimi alanındaki en başarılı çalışmaların ödüllendirileceği Brandverse Awards için erken başvurular 1 Şubat’ta başladı… Katılımcılar bu yıl 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 döneminde ürettikleri çalışmalarla Brandverse Awards’un ana bölümleri olan Sosyal Medya ve Dijital, Medya, Film, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı, Strateji ve Craft altındaki kapsamlı kategorilerde rekabet edecek. Brandverse Awards ile ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Pepsi yine Coca-Cola’ya sataştı…
Uzun yıllara dayanan Pepsi ve Coca-Cola rekabeti Pepsi tarafından çoğu zaman kör tadım testleriyle körükleniyor. Marka yine rakibinin tadını tiye aldığı bir kampanyayla karşımızda…
Pepsi Avustralya tarafından yayınlanan “Tastes OK” kampanyası Coke isminin “zayıflığını” odaklanıyor…
Yaratıcı ajans Special tarafından hazırlanan görsellerde, Coca-Cola’lı bir fast food menüsü görüyoruz. Söz konusu görsellerde rakibin adındaki “OK” kısmına odaklanan Pepsi Max, sadece “iyi”yi kabul etmenin damak tadına haksızlık olacağını vurguluyor. Kampanyayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.