TV izleyenler artık rakip!
TVekstra, ev eğlencesini yeniden tanımlamayı amaçlayan devrimsel bir çalışmaya imza attı. Akbank işbirliğiyle hayata geçirilen çalışmayla farklı evlerde TV izleyen iki hane, TV ekranları üzerinden birbiriyle eşleşerek, online oyun oynadı.
Bu öncü teknoloji, TV izleyicilerine sadece bağlılık programları ve ortak ekranda oyun oynama fırsatı sunmakla kalmıyor, aynı zamanda ortak ekranda haberleşme gibi pek çok yenilikçi özelliği de beraberinde getiriyor. İzlenen içeriklere dair yorum yapma ve bu yorumların diğer izleyiciler tarafından görülmesi gibi yenilikler, TV seyretme deneyimini daha da zenginleştiriyor.
TVekstra Kurucu Ortaklarından Murat Atay, bu teknolojinin önemini şu sözlerle vurguladı: “Bu gelişme, televizyon izlemenin sadece pasif bir eğlence olmaktan çıkarak, etkileşimli ve sosyal bir aktiviteye dönüşmesini sağlıyor. Aynı zamanda reklamverenlere yönelik yeni yetenekler sunarak, connected TV ve addressable TV alanında önemli bir adım atıyoruz.”
Akbank ile gençler önceliklendirilerek tasarlanan oyun deneyimi, sağladığı yüksek etkileşim ve kullanıcılardan aldığı yoğun ve olumlu geri dönüş oranlarıyla da dikkat çekiyor.
Akbank Marka ve İletişim Başkanlığı Medya Planlama ekibi ve Publicis Media Platform Next Akbank ekibi, kampanyayla müşterileri ve potansiyel müşterilerinin kalbine dokunmak ve reklamlarında geçirdikleri zamanı daha eğlenceli hale getirmek hedefiyle yola çıkmış. Bu da sonuçlara yansımış. Kampanya sonuçlarına göre, oyun sayfasına gelen kullanıcılar, bu sayfada ortalama 14,9 saniye zaman geçirirken, oyun oynayanların geçirdikleri ortalama süre 110 saniye oldu. Mikro siteyi açan kullanıcıların yüzde 52’si oyun oynadı, oyun oynama ve oyun sayfasından 227.500 saniye reklam gösterim süresi elde edildi.