Dünyaca ünlü Fransız bitkisel kozmetik markası Yves Rocher, oyuncu Eda Ece ile marka yüzü anlaşması imzaladığını duyurdu. Eda Ece ve Yves Rocher Türkiye iş birliğinin ilk kampanyası, Yves Rocher’nin tüm dünyada her 20 saniyede bir satan parfümü Comme Une Evidence reklam filmiyle hayata geçti.
Eda Ece ile başlayan iş birliğinin ilk adımı, huzur dolu bir kaçışı çağrıştıran Comme Une Evidence Parfüm Ailesi için atıldı ve kampanya filmi dijital platformlarda yerini aldı. Isparta gülü, paçuli ve bergamot notalarıyla zenginleştirilmiş, enerjik fakat huzurlu bir koku olan Comme Une Evidence, yaşamın ahengi ile ruhunuzdaki zarafeti bir araya getirmeyi vadediyor. Zarif, çiçeksi ve hafif odunsu aroması ve yenilenen şişesiyle Comme Une Evidence ruhunuzun enerjisini eşsiz bir şekilde etrafınıza yansıtmayı amaçlıyor.
Kurulduğu 1959 yılından bu yana Bitkisel Kozmetik Laboratuvar Uzmanlığı ile doğaya ve cilde saygılı ürünler geliştirmeyi hedefleyen ve bitkisel güzelliği geniş kitlelerle buluşturan Yves Rocher’tan yapılan açıklamada Türkiye’deki yeni kampanya yüzü çalışmasını, markanın doğal duruşu ile kusursuz bir şekilde eşleşen oyuncu Eda Ece ile yapmaktan mutluluk duyduklarını açıkladı.
Kampanyanın Künyesi
- Reklamveren: Yves Rocher Türkiye
- Reklamveren CMO: Gizem Ürkmez Karaman
- Reklamveren Marka İletişim Ekibi: Elif Demirkol, Begüm Sarıyağ
- Reklamveren Dijital İletişim Ekibi: Tamer Kaya, Muratcan Çelebioğlu
- Reklamveren Kategori Pazarlama Ekibi: Tuğba Karakurt
- Reklam Ajansı: Three Sixty Creative
- Kreatif Yaratıcı Ekip: Bengül Korkmaz, Eda Yorgancıoğlu Çoşkun
- Yapım Şirketi: Pomus Studio
- Yönetmen: Ediz Anavi, Sera Rengim Sezer
- Fotoğrafçı: Koray Parlak
- Yönetici Prodüktör: Veysel Değertekin
- Prodüktör: Diba Dilsiz
- Görüntü Yönetmeni: Alp Korfalı
- Kullanılan Mecralar: İnternet, Açıkhava, Dergi