Hedef kitlesine en iyi deneyimi sunan projeler Brandverse Awards’da yarışacak
Hedef kitlesine en iyi deneyimi sunan birbirinden iddialı projeler Brandverse Awards’un Deneyim Tasarımı bölümünde yarışıyor. Dijitalde Müşteri Deneyimi, Metaverse Kampanyası, NFT Kampanyası, Markalı Oyun Deneyimi, Promosyonlar ve Yarışmalar, VR/AR Teknoloji Kullanımı ve birçok kategoride başvurular 22 Mart’a kadar kabul edilecek…
Yaratıcı ve özgün deneyimler…
Markaların hedef kitleleriyle yaratıcı ve özgün yöntemlerle buluşmasına olanak sağlayarak müşteriler için deneyim sunan projeler Deneyim Tasarımı bölümünde yarışacak.
- 360 Derece Entegre Marka Deneyimi: Markaların online veya offline ortamlarda müşteriyle ilk temas anından satış ve destek süreçlerine kadar müşteri deneyiminin her adımdaki stratejik planlamaları bu kategoride değerlendirilir.
- Canlı Deneyimler / Konserler / Festivaller: Spor, festivaller, konserler, kurumsal eğlenceler, yapılı sahneler vb. gibi büyük ölçekli etkinliklerin kullanıldığı marka deneyimi veya aktivasyonları bu kategoride yarışır.
- Dijitalde Müşteri Deneyimi: Marka veya ürünün tüketici kitlesine dijitalde sunduğu marka deneyimi projeleri bu kategoride yarışır.
- Doğrudan Pazarlama Kampanyaları: Markanın hedef kitlesine bir veya birden fazla reklam aracıyla doğrudan ulaştığı, interaktif ve sonuçları ölçülebilen pazarlama kampanyaları bu kategoride yarışır.
- Fiziksel Müşteri Deneyimi: Marka veya ürünün tüketici kitlesine fiziki bir ortamda sunduğu canlı marka deneyimi projeleri bu kategoride yarışır.
- Markalı Oyun Deneyimi: Müşterinin marka ile etkileşim kurabildiği marka adına özel olarak hazırlanmış ya da mevcut oyunlar aracılığıyla sağlanmış marka deneyimleri bu kategoride yarışır.
- Metaverse Kullanımı: Metaverse’ün dijital evreninde öne çıkan marka çalışmaları, kampanyaları ve etkinlikleri bu kategoriye katılabilir. Kategorinin temel odak noktası, yapılan çalışmaların Metaverse özelinde kurgulanıp hayata geçirilmiş olmasıdır.
- NFT Kullanımı: Non Fungible Token adlı dijital varlığı marka adına yapılan projelere entegre ederek kullanan kampanyalar bu kategoriye katılabilir. Katılım gösterecek kampanyaların NFT’yi odak noktalarına almış olması ve iletişimlerini bu odakta yapmış olmaları gerekmektedir.
- Promosyonlar ve Yarışmalar: Markanın hedef kitlesiyle etkileşimini sağlamak için sunduğu online veya offline yarışmaları, mağaza içi promosyon aktivasyonları, oyunlaştırılmış deneyimler gibi tüm çalışmalar bu kategoride yarışır.
- VR/AR Teknoloji Kullanımı: Bir markanın pazarlama stratejisi doğrultusunda hazırlanan tüm sanal gerçeklik veya artırılmış gerçeklik kampanyaları ve uygulamaları bu kategoride yarışır.
Özel Kategori
Cumhuriyetin 100. Yılı İletişim Çalışmaları
Cumhuriyetin 100. yılına özel marka, kurum ya da kuruluşlar için TV, sinema ya da dijital ortamlarda yayınlanmak üzere hazırlanan tüm filmler bu kategoride yarışacak. Bu kategoride yarışan işler Özel Gün Filmleri kategorisine başvuruda bulunamayacak.
Güncel Haberler