Dev Pepsi kutuları dünyayı istila etti!
Pepsi, 14 yılın ardından gerçekleştirdiği logo değişimini göz kamaştırıcı ışık gösterileri ve devasa kutu kolalarla duyurdu.
Markanın yeni logosu, 120’den fazla ülkede ikonik mekanları adeta birer tuvale çevirerek tüm dünyaya lanse edildi. Londra’daki O2 Arena, mavi bir Pepsi küresiyle aydınlatıldı. Gondol gezisine çıkanlar ise Thames Nehri’nden çıkan dev bir kutu kola ve ardından gece gökyüzünde dinamik desenler çizen kareografili bir drone’un ışık gösterisiyle karşılandı.
Aynı zamanda Varşova, Polonya ve Ho Chi Minh, Vietnam’da 70’ten fazla dev sıcak hava balonu, Pepsi logosunun şekline bürünerek görsel bir şölen yaşattı.
Yenilenen logo, Pepsi’nin tarihini modern bir dokunuşla harmanlıyor. Renk paletine eklenen titreşimli mavi ve siyah renkler ise çağdaş bir hava yaratıyor.
PepsiCo’nun Küresel Marka Pazarlama Başkan Yardımcısı Eric Melis, “Bu görsel kimlik değişikliğiyle Pepsi’nin ‘Thirsty for More,’” (Daha Fazlası İçin Susadım) platformuna dikkat çekmek istedik. Yeni görsel kimliğimiz cesur, iddialı ve modern. Hayranlarımız aynı harika tadı daha heyecan verici deneyimlerle yaşayacak” dedi.
Pepsi, bu küresel yenilenme hareketiyle, sevilen tadını sunmaya devam ederken aynı zamanda hayranlarının beklediği daha da sürükleyici ve eğlenceli deneyimler sunmayı hedefliyor.