Reklamveren : Unilever
Reklamveren yetkilisi : Handem Çelenkler, Melis Baltalı, Sinem Örmeci, Didar Zeytun
Reklam ajansı : MANAJANS / J. Walter Thompson İstanbul
Yaratıcı yönetmen : Sami Basut
Yaratıcı grup : Deniz Ergin, Ümit Taşlı, Ümit Aydın, Hüseyin Gündüz
Müşteri ilişkileri grubu : Ece Özyurt, Setenay Ergin
Ajans prodüktörü : Şafak Serter, Açelya Ülkümen
Yapım şirketi :PToT Film
Yönetmen : Canbert Yergüz
Dünyanın erkeklere özel ilk diş macunu Signal White Now Men, Engin Öztürk ile dijital bir reklam kampanyasında bir araya geldi.
“Erkek adam gülmez” tabusu ile büyüyen Türk erkeklerinin gülme konusu ile mesafeli ilişkisine gönderme yapan Engin Öztürk, çekilen videolarda karşılaştığı zor durumlardan bembeyaz dişleriyle dayanılmaz gülüşü sayesinde kurtuluyor. Reklam kampanyasına Signal White Now Men’in erkeklerin gülüşlerini mercek altına aldığı araştırma sonuçları yön veriyor. Araştırmaya göre; her 10 erkekten 8’i dişlerinden memnun olmadığı için gülmekten çekiniyor. Halbuki Türk kadınlarının kalbine giden yol dayanılmaz bir gülüşten geçiyor. Türk kadınları gülen erkekleri daha güvenilir, daha başarılı, daha maskülen buluyor ve erkeklerin gülüşleri ile yaratabilecekleri etkinin farkında olmadıklarını düşünüyor.
Engin’den erkeklere tüyo
Engin Öztürk ise dayanılmaz bir gülüşün etkisini çoktan çözmüş görünüyor. Reklam kampanyası için çekilen videolarda Engin hızla frene bastığında elindeki kahve üzerine dökülen sevgilisinin sinirinden, basketbol oynarken elindeki top tribünde oturan genç kızın kafasına çarptığında onun kötü bakışlarından ve daha birçok zor durumdan bembeyaz dişleriyle dayanılmaz gülüşü sayesinde kurtulan bir Türk erkeğini canlandırıyor. Engin Öztürk, Türk erkeklerine dayanılmaz bir gülüş ile hayatı kolaylaştıracak tüyolar vererek yol gösteriyor.