Reklamın Başlığı: Balparmak – Bilimle Süzülen Bal
Reklamveren: Balparmak
Marka Ekibi: Burcu Yılmaz, Pınar Nokay, Ercan Şahin, Gömeç Şahin, Ayşe Özcan
Reklam Ajansı: Alametifarika
Yaratıcı Kreatif Direktörler: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal
Yaratıcı Grup: Can Çelikbilek, Serhat Bayram, Can Dağlı
Stratejik Planlama: Başar Sarıkaya, Serra Akyel, Emir Kutlu, Ufuk Saygın
Müşteri İlişkileri Direktörü: Gökhan Akbay
Marka Direktörü: Başak Sarıoğlu
Prodüksiyon Direktörü: Sertuğ Alptekin
Prodüksiyon: Berkay Tahmaz, Teğin Polat
Prodüksiyon Şirketi: 25 Film
Prodüktör: Fırat Parlak, Koray Şahin
Yönetmen: Bora Egemen
Post Prodüksiyon: Filimişleri
Müzik: Nilinişleri
Ambalajlı bal pazarının markalarından Balparmak, Alametifarika tarafından hazırlanan yeni reklam filmiyle tüketicilerinin karşısına çıkıyor. “Bilimle süzülen bal” sloganının sahiplenildiği reklam filminde, markanın analiz süreçlerindeki hassasiyeti izleyicilerle paylaşılıyor.
Baba rolünü ünlü oyuncu Emre Kınay’ın üstlendiği filmde, Anadolu’nun küçük bir köyünde arıcılık yapan bir ailenin ürettiği balı süzüp Balparmak Balbilim Merkezi’ne getirmesi ve analiz ettirme süreci anlatılıyor. Filmde hem Balparmak’ın analiz süreçleri anlatılıyor hem de doğal ve saf balın sadece modern laboratuvarlarda tespit edilebileceğine değiniliyor.
Reklam filminin yönetmenliğini Bora Egemen, prodüksiyonunu da 25 Film üstleniyor.