Kampanya Adı: Algida Maraş Usulü Dövme Dondurma
Reklamveren: Unilever Algida
Reklamveren Yetkilisi: Leyal Eskin Yılmaz, Duygu Mirel, Özlem Şencan, Sevim Seferoğlu
Reklam Ajansı: Alametifarika
Yaratıcı yönetmen: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal
Yaratıcı grup: Ozan Özüm Özbey, Handan Tepe, Burçin Perçin
Müşteri ilişkileri grubu: Dilek Sezen, Gökhan Akbay
Ajans prodüktörü: Berkay Tahmaz, Sertuğ Alptekin, Övgü Akgürgen
Yapım şirketi: Kala Film
Prodüktör: Güzin Savurgan
Yönetmen: Burcu Matur
Medya ajansı: Mindshare
Medya planlamacı: Aslıhan Anarat Çötelioğlu, Ipek Dorak, Merve Aycan, Arda Çölgezen
Kullanılan mecralar: TV, Dijital, Radyo, Outdoor, In-store
Müzik düzenleme: Jinglehouse / Bülent Uludağ
Vokal: Yusuf Güney
Algida Maraş Usulü Dövme Dondurma’nın yeni reklam filmi seyirci ile buluştu. Türk damak tadının vazgeçilmezi olan bu geleneksel lezzeti evlere taşıyan Algida, reklam filminde alışkanlıklarından ödün vermeyen dede ile yeni kuşak torununu bir araya getiriyor. Yılların pastanecisi dedesini, Algida Maraş Usulü Dövme Dondurma ile tanıştıran torunu, önce dedesinin itirazı ile karşılaşıyor. Çünkü dede geleneksel dövme dondurma yapmanın kolay olmadığını, uzayan ve yoğun kıvamıyla göze, sütlü lezzetiyle damağa hitap etmesi gerektiğini söylüyor. Daha sonra torununun getirdiği Algida Maraş Usulü Dövme Dondurma’yı tadan dede, tüm beklentilerinin gerçeğe dönüştüğünü görünce “Hey Maşallah” diyerek beğenisini ifade ediyor.
Dondurma keyfini sade, sade-antep fıstıklı ve sade-çikolatalı olmak üzere 3 yeni lezzette sunan Algida Maraş Usulü Dövme Dondurma’nın reklam filmi hem televizyonda hem de dijital mecrada dondurma severlerle buluşuyor.