C Level Club üyeleri “Çikolatanın Lezzet Arkeolojisi”ni keşfetti
2012’den beri ürettiği premium içerikleri özel buluşmalarla C suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club’ta bu defa sektörün çikolata tutkunu kadın liderleri bir araya geldi. Kapalı bir grupla gerçekleştirilen buluşmada çikolatanın az bilinenleriyle lezzet dolu bir deneyim yaşandı…
Çikolata, küçük büyük herkesin sevdiği, tutkunu olduğu lezzetlerin başında geliyor. Ancak çikolata damakta aldığımız keyfin ötesinde köklü bir kültür ve derin bir tarih barındırıyor. Bu kültürü ve tarihi keşfetmek de en az çikolata tüketmek kadar keyif veriyor.
Bu çerçevede Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, ekmekçilik, pastacılık ve çikolata ürünleriyle gıda sektörüne hizmet veren Puratos Türkiye’nin İnovasyon Merkezi’nde buluştu. Puratos Türkiye Pazarlama Başkan Yardımcısı Şeyda Uncu, ev sahipliğinde düzenlenen etkinlikte, C Level Club üyeleri çikolatanın tarihi hakkında bilgiler edinirken kendi çikolatalarını yapma fırsatını da buldu. Etkinliğin en keyifli anı ise Marketing Türkiye C Level Club üyelerinin farklı çikolataların notalarını keşfetme deneyimi oldu. Puratos’un Belçika çikolatası markası Belcolade Origins serisini deneyimleyen katılımcılar, Costa Rica’dan Venezuela’ya, Vietnam’dan Uganda’ya uzanan bir coğrafyadan gelen kakaolarla üretilen Belcolade çikolataların tadım değerlendirmesinde bulundu.
Marketing Türkiye C Level Club buluşmasının katılımcıları
- Banu Soyak, Lenovo Türkiye Head of Marketing & Communications
- Duygu Su Ocakoğlu, Marketing Türkiye Etkinlik ve Reklam Direktörü
- Gülnur Uluğ, Muratbey Gıda CMO’su
- Günseli Özen, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
- Şeyda Uncu – Puratos Türkiye Pazarlama Başkan Yardımcısı
- Merve Naz Atmaca Özdurak, Blutv CMO’su
- Nurçin Koçoğlu, Boyner CMO’su
- Şirin Işık, Humm Organic Genel Müdürü
- Zeynep Ege Dura, Ticket Restaurant Edended Türkiye Head Of Marketing, Product, CX ve CRM
Mekan: Puratos İnovasyon Merkezi