TEB şimdi de daha iyi bir gelecek için hayata geçirdiği projeleri anlattığı ve sürdürülebilirlik konusunda farkındalığı artırmayı amaçladığı yeni bir reklam kampanyası başlattı. TEB’in sürdürülebilirlik alanında yaptığı çalışmalarda başarılı iş birliklerine imza attığı ve aynı zamanda marka elçisi olan Boran Kuzum’un başrolde olduğu “TEB Etkisi, Bugün İyi Yarın Daha İyi” reklam kampanyası 15 Mart itibarıyla televizyon kanallarının yanı sıra dijital platformlarda da yayına girdi.
İyiye verilen desteğin ya da küçük bir hareketin sadece bugünü değil geleceği de pozitif yönde etkilediğinin vurgulandığı reklam kampanyasında, TEB’in sürdürülebilir tarıma desteği, yenilenebilir enerji yatırımlarına desteği, kadın girişimcilere sağladığı danışmanlık ve finansal destekler, çevreci taşıt kredileri ve TEB Aile Akademisi’nde sunulan çevre ve iklim okuryazarlığı eğitimleri anlatılıyor. Kampanya ile TEB’in geleceği bugünden düşünerek hareket edenlere yönelik finansal destekleri ve finansal olmayan ürün ve hizmetleri sayesinde yarattığı pozitif etkilere, kısaca “TEB Etkisi”ne dikkat çekiliyor.
“TEB Etkisi, Bugün İyi Yarın Daha İyi” reklam kampanyasının filmleri İstanbul ve Çanakkale’de çekildi. Prodüksiyon çalışmalarını Kala Film’in üstlendiği reklam kampanyasının yönetmen koltuğunda Serter Tırmık yer aldı. Filmin müzikleri ise 3K1A Music imzası taşıyor.
Reklamın Künyesi
- Reklamveren: Türk Ekonomi Bankası (TEB) Marka ve İletişim Ekibi
- Reklam/Yaratıcı Ajansı: 4129 Grey, Wunderman Thompson TEB Ekipleri
- Katılımcı Ajanslar: OMD Türkiye, Cheil Türkiye, Medyaevi
- Yönetmen: Serter Tırmık
- Yapım Şirketi: Kala Film
- Mecra: TV, dijital platformlar