Rekabet Kurumu’ndan Meta’ya rekor ceza! | Son 24 saatin gündemi
Rekabet Kurumu, Facebook, Instagram, Threads gibi sosyal medya ağlarının sahibi Meta hakkında yürüttüğü soruşturmada, şirketin uyması gereken yükümlülükleri yerine getirmediği gerekçesiyle ek ceza kararı aldı. Kurumdan yapılan açıklamaya göre, Rekabet Kurumu’nun tanınan yükümlülükleri yerine getirme tarihi olan 9 Aralık 2023 itibariyle META’nın Kuruma sunduğu önerilerin yeterli bulunmadığı belirtildi. Bu doğrultuda, Rekabet Kurumu’nun META’ya 12 Aralık 2023 gününden başlamak üzere, günlük 4 milyon 796 bin TL ceza kararı aldığı duyuruldu. Kurum bir diğer açıklamasında da META’ya yine reklam piyasasında rekabeti bozacağı gerekçesiyle Instagram ve Threads arasında veri paylaşımını durdurma tedbiri getirdi.
LinkedIn ciddiyetten sıyrılıyor: Şimdi oyun zamanı…
LinkedIn platforma eğlence katmak ve kullanıcılarının sosyal bağlantılarını kuvvetlendirmesini sağlamak için oyuna yöneliyor. Bu uygulamayla birlikte oyuncuların skorları çalışma yerlerine göre düzenlenecek ve şirketlerin de bir skoru olacak…
Metaverse Kraliçesi Paris Hilton, Roblox’ta yeni bir servet yaratıyor!
Oyun sektörünün sinema sektörünü geride bırakarak en büyük eğlence sektörü haline gelmesi, oyunları reklam panosu olarak da cazip hale getiriyor. Kendisini “Metaverse Kraliçesi” ilan eden Paris Hilton, oyun sektörünün potansiyelini keşfeden isimlerden biri. Kraliçenin Ağustos 2023’te Roblox’ta açtığı Slivingland adındaki sanal evreni, 3,2 milyon ziyaretçiye ulaşarak 60 milyon dolarlık reklam kampanyasına denk bir etki yarattı. Hilton’un Roblox’ta sadece ifade satarak elde ettiği gelirinse yüz binlerce dolar olduğu söyleniyor…
Bu yemeğin bedeli tam 16 milyon lira!
İlk lüks uzay turizmi şirketlerinden olan SpaceVIP, Michelin yıldızlı Danimarkalı şef Rasmus Munk ile uzayda sürükleyici bir yemek deneyimine ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. Sadece altı kişinin katılacağı özel yemek kişi başına 16 milyon liraya mal olacak.
2024 mobil uygulama trendleri…
Mobil uygulama pazarlaması endüstrisinin karşı karşıya olduğu tüm değişikliklere rağmen, geliştiriciler ve reklamverenler için temel sorular aynı kalıyor. Bütçe ayırmak için en iyi yerleri nasıl bulabilirim? En iyi yatırım getirisini nereden elde edebilirim? Kampanyalarımı en etkin ve etkili bir şekilde nasıl optimize edebilirim? Adjust ve AppLovin yayınladıkları 2024 mobil uygulama trendleri raporuyla işte tüm bu sorulara yanıt verirken, mobil uygulama endüstrisine güçlü veriler, karşılaştırmalar ve eyleme geçirilebilir tavsiyeler sunuyor.