Müşteri: Aptamil
Kreatif Ajans: Plasenta Conversation Agency
Yönetmen: Umut Aral
Müzik: Rahman Altın
Prodüksiyon Ajansı: Atlantik Film
Aptamil, bir bebeğin gözünü açtığı ilk andan başlayarak; hayatı boyunca yaşadığı tüm ilkler üzerinden annesinin gözündeki vazgeçilmez değerini anlatan ve bu “göz bebeği” kadar değerli yolculuk için annelere teşekkür eden bir Anneler Günü reklam filmiyle ekranlara geliyor.
Filmde, sinematografik bir anlatım ile bir annenin gözünden bebeği ile ilk göz göze gelişi, bebeğinin emeklemesi, ilk ayağa kalkışı, ilk düşüşü, ilk ayaklanışı, ilk adımını atışı, okul yılları, hayata atılışı ve evlenmesi gibi hayattaki belki de en önemli ilkler işleniyor. Ve neden annelerimizin gözünde hep bebek kaldığımız, neden annelerimizin bize “göz bebeğim” dediği anlatılırken, her şey için annelerimize teşekkür ediliyor.
Kampanya sadece televizyon filmiyle sınırlı kalmıyor ve kapsamlı bir sosyal medya iletişimiyle de destekleniyor. Aptamil, #AnneOlmak etiketi ile sosyal medyanın farklı mecralarında herkesi reklam filmini izlemeye, her zaman yanımızda olan ve göz bebekleri olduğumuz annelerimize teşekkür etmeye çağırıyor. Ayrıca Aptamil, bu reklam kampanyası ile birlikte www.ilk1000adim.com‘u tanıtıyor.
www.ilk1000adım.com, hamileliğin ilk gününden, bebeğin 2 yaşına kadar tanımlanan ve bebeğin gelişiminde çok önemli olan ilk 1000 günü sahipleniyor ve anne olma yolculuğunun bu önemli döneminde annelerin yanında olduğunu vurguluyor. www.ilk1000adim.com bu yolculukta annelerin göz bebekleriyle attıkları her adımda yanında.