Marketing Türkiye C-Suite AI Akademi ile pazarlama sektörüne özel tasarlanan ilk AI eğitimi başladı…
Marketing Türkiye C-Suite AI Akademi’de “Yapay Zekanın, Medya ve Yaratıcılık Dünyasındaki Rolü” ile bir ilke daha imza attı. AI Akademi içerikleri pazarlama sektörünün üst düzey yöneticileri için özel olarak tasarlandı. Eğitimin tasarımında TVekstra uzmanlığıyla yer aldı.
C Level Club üyelerinin katıldığı dört günlük eğitimin içeriği Deloitte Türkiye, Kuantum Araştırma, Kaju İstanbul, OPN Forte, TVekstra ve Crescendo Analytics tarafından hazırlandı.
Akademinin destekçiliğini İTÜ ARI Teknokent ve Lenovo Türkiye gerçekleştirdi.
Dört ayrı modülde bilgi ve uygulama olarak tasarlanan C-Suite AI Akademi’nin ilk iki modülü 23-24 Mart tarihlerinde gerçekleştirildi. “Yapay Zekanın, Medya ve Yaratıcılık Dünyasındaki Rolü” ana temasıyla tasarlanan eğitimler, İTÜ Arı Teknokent’de Marketing Türkiye C Level Club üyelerinin katılımıyla gerçekleşti.
Markaları geleceğe taşıyacak yeni nesil teknolojiler ve nasıl kullanılacağının uygulamalı olarak aktarıldığı ilk iki günde Deloitte Türkiye Danışmanlık Lideri Hakan Göl, Yapay Zeka ve Medyaya Giriş sunusuyla güne başlangıç yaparken Kuantum Araştırma Lideri Volkan Kılıç, Veri dünyasına hızlı ama derin bir giriş gerçekleştirdi.
Reklam ajanslarının geleceğini sorgulamamıza neden olan çarpıcı içeriğiyle Kaju İstanbul kurucuları Kaan Ertüz ve Cem Deniz Dağ, AI yaratıcılığı konusunda ufuk açıcı bir sunum gerçekleştirdiler.
Mevcut yaklaşımların nasıl değiştirileceği, gelecekte kullanılacak yapay zeka araçlarıyla yeteneklerinin aktarıldığı sunumlar katılımcılar için sorgulatıcı oldu.
C-Suite AI Akademi 29-30 Mart tarihlerinde Medya Planlama ve yeni nesil uygulamaların yer aldığı iki modülle devam edecek.
AI eğitimleri hem kurumlara özel hem de iş dünyasına açık olarak sektörel ihtiyaçlar gözetilerek gerçekleştirilecek.
C-Suite AI Akademi, İTÜ Arı Teknokent ve Lenovo’nun desteğiyle hayata geçirilirken eğitmenler de birikimlerini Marketing Türkiye C Level Club üyeleriyle paylaştılar.
C-Suite AI Akademi C Level Club katılımcıları
- Banu Soyak – Lenovo Türkiye GMY
- Sinem Görgöz – Akbank Brand Management Senior Vice President
- Cem Demiröz – Watsons Türkiye CMO
- Osman Badur – Vestel Pazarlama Direktörü
- Emre Kurtoğlu – Teknosa CMO
- Esra Arslanbaş Kaynak – Otokoç Otomotiv CMO
- Gül Sağır Aydın – Turknet CMO
- Dilek Çapanoğlu
- Aylin Alpay – TAV CMO
- Murat Atay – TVekstra Kurucu Ortak
- Merve Eraslanoğlu – TVekstra CEO
- Arzu Eryılmaz – İTÜ ARI Teknokent Girişimcilik Ekosistemi ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı
- Melike Kuş Türkmen – İTÜ ARI Teknokent Pazarlama İletişimi Direktörü
- Günseli Özen – Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
- Şirin Işık – Humm CEO
- Gizem Erenay – Elite World CMO
- Erdem Tolon – Kantar GMY
- Gülnur Uluğ – Muratbey CMO
- Özlem Zülal – Bupa Türkiye CMO
- Hakan Göl – Deloitte Türkiye Danışmanlık Hizmetleri Lideri, Partner
- Volkan Kılıç – Kuantum Araştırma Kurucu Ortak
- Kaan Ertüz – Kaju Kreatif Kurucu Ortak
- Cem Deniz Dağ – Kaju Kreatif Kurucu Ortak
- Okan Özcan – OPN Forte GM
- Mehmet Akın – Stellantis GMY
- Mehmet Tüfekçi – Arçelik Türkiye Pazarlama Direktörü
- Gizem Burcu Bağcı – Penti Pazarlama Direktörü
- Duygu Su Ocakoğlu – Marketing Türkiye Reklam Ve Etkinlikler Direktörü
- Alp Hazar Büyükçulhacı – Medya ve Strateji Geliştirme Sorumlusu