Çip savaşlarında yeni perde: Çin Intel ve AMD çiplerine yasak getiriyor | Son 24 saatin gündemi
Çin ve ABD arasındaki çip savaşları sürüyor. Çin, devlet dairelerinde Intel ve AMD çiplerinden güç alan bilgisayar bulundurulmaması yönünde hazırlıklara başladı.
Reuters’ın haberine göre, Microsoft’un Windows işletim sistemi de bu düzenleme çerçevesine alınacak.
Rekabet Kurumu, Yemeksepeti’ne soruşturma başlattı
Rekabet Kurumu, cuma günü duyurduğu bir kararla online yemek teslimat hizmeti sunan ve Türkiye’nin ilk internet girişimlerinden biri olan Yemeksepeti’ne soruşturma başlattı. Yemeksepeti’nin kendi kurye hizmetini zorunlu tutarak üye işletmelerin faaliyetlerini zorlaştırdığı iddiaları için önaraştırma yürüten Rekabet Kurumu, yerli girişimi 4054 sayılı Rekabetin Korunması Hakkında Kanun’un 4. ve/veya 6. maddeleri kapsamında inceleme altına aldı.
Aradığınız kampanyaya ulaşılamıyor!
Türkiye yine ve yeniden bir seçimin şafağında… Adaylar ve partiler konvansiyonel medya araçlarından sosyal medyaya dek her yerde boy gösterirken seçmene her alandan ulaşmaya ve projelerini aktarmaya çalışıyor. Peki, seçmenin gönlüne giden yol nasıl bir iletişim stratejisinden geçiyor? Öne çıkan iletişim çalışmaları ve kampanyaları hangileri? Tüm bu soruları ve alışılagelmişin dışında nispeten “sessiz” geçen seçim sürecini iletişimin duayen isimlerine sorduk…
Yanıtları incelemek için TIKLAYIN!
Bir pazarlamacının artık “polimat” olması gerekiyor
Dijital çağın temposu düşmeyen hızlı dünyasında, pazarlama profesyonellerinin strateji geliştirmesi de gerekiyor, veri okuması da… Tüketiciyle bağ kurması da şart, kurumsal sosyal fayda üretmesi de… Yetkinlikler listesi uzayıp gidedursun “Bir pazarlamacının artık polimat olması gerekiyor” diye özetliyor konuyu Muratbey Gıda İletişim ve İş Geliştirme Direktörü Gülnur Uluğ. Ardından da adı peynirle anılan ülkelerde bile yaygınlaşan Muratbey’in başarı hikayesi ve mesleki deneyimleri üzerinden günümüz iletişim ve pazarlama dünyasını yorumluyor.
Gülnur Uluğ ile gerçekleştirdiğimiz röportajı okumak için TIKLAYIN!
Necla Zarakol’un 57 yıldır bitmeyen kriz battaniyesi
İletişimcilerin pek çoğu krizsiz bir dünya hayal ededursun Zarakol’un Kurucusu Necla Zarakol yönettiği krizlerden kendine patchwork bir kriz battaniyesi örmüş. Her akşam iki parça örüp örerken de bu krizlerden nasıl çıkabileceğine dair notlar almış. Ve nihayetinde de sektörde 57 yılı geride bırakmakla kalmamış atlattığı her krizden de eşsiz dersler çıkarmış… İletişimcileri en çok dinamik tutan şeyin merak olduğunu söyleyen Zarakol, bu meraka kendini öyle bir kaptırmış ki “Yeni bir şey çıkarsa onu da öğreneyim öyle gideyim dediğim için emekli de olamıyorum” diyor. Vaziyete bakınca sektörün Necla Zarakol’dan öğrenecek çok şeyi olduğu aşikar… Öyleyse gelin Zarakol’un her biri birbirine bağlanan hikayelerine bakarak payımızı alalım…
Necla Zarakol ile gerçekleştirdiğimiz söyleşinin tamamını okumak için TIKLAYIN!