Reklamveren: Darüşşafaka Cemiyeti
Reklamveren Temsilcileri: Burçak Karakaya, Yasemin Daşar
Reklam Ajansı: Grey İstanbul
Kreatif Direktör: Görkem Yeğin
Yaratıcı Ekip: Oğuzhan Kandur, Burcu Ürgüt
Ajans Marka Ekibi: Esra Erol Ulusoy, Pelin Eren, Itır Süzer
Ajans Prodüktörü: Selim İpek
Stratejik Planlama: Özgün Özkalay, Seren Pala, Aytuğ Ateş
Prodüksiyon: Atlantik Film
Yönetmen: Umut Aral
Müzik: Yalın
Grey İstanbul tarafından yaratılan “Olmasa da Olur” kampanyası ile Darüşşafaka Cemiyeti, bazı şeylerin olmasa da olabileceğine ama eğitimin bir olmazsa olmaz olduğuna dikkat çekiyor. Kampanyanın reklam filminde, bazı harcamalarına “olmasa da olur” diyerek Darüşşafaka’ya bağış yapan insanları ve bu insanların Darüşşafaka’lı çocukların eğitimine olan katkısını görüyoruz.
İnsanları az ya da çok demeden Darüşşafaka’ya düzenli destekte bulunmaya davet eden kampanya, sosyal medyada da #OlmasadaOlur hashtag’i üzerinden ilerliyor.