NFC olan akıllı telefonlar kapı açabiliyor! | Son 24 saatin gündemi
NFC teknolojisini destekleyen Android akıllı telefonların, çoğunlukla otellerde kullanılan kartlı giriş sistemlerini hack’leyebildikleri ortaya çıktı. Siber güvenlik uzmanları ile beyaz şapkalı bilgisayar korsanları tarafından yapılan bir çalışmaya göre bu sorun, “Dormakaba” olarak isimlendirilen bir firmanın piyasaya sürdüğü kartlı giriş sistemlerini etkiliyor. Edinilen bilgilere göre Dormakaba, bugün 161 ülkede 13 binden fazla tesisin tercih ettiği bir marka. Bu da kaba bir hesapla 3 milyondan fazla otel odasının, Android telefon yardımıyla açılabileceği anlamına geliyor.
Timberland ve The North Face’in çatı şirketine siber saldırı!
Vans, The North Face, Timberland ve Supreme gibi önde gelen giyim markalarının çatı şirketi olan VF Corporation siber saldırıya maruz kaldığını duyurdu. Şirket, saldırı sonucunda 35,5 milyon müşteriye ait verilerin çalındığını belirtti. Müşteri bilgileri arasında tam isimler, e-posta adresleri, teslimat ve fatura bilgileri bulunuyor. Şirket tarafından yapılan açıklamalarda müşterilerin kredi kartı bilgilerinin güvende olduğu vurgulandı.
Sosyal mecralar da seçime hazır: Manipülasyonu önleme ekipleri kuruldu
Facebook ve Instagram, 31 Mart yerel seçimlerine müdahaleyi engellemek için manipülasyonu engelleme ekipleri kurulduğunu açıkladı. Meta Türkiye ve Azerbaycan Kamu Politikaları Müdürü Sezen Yeşil, 31 Mart’ta yapılacak Mahalli İdareler Genel Seçimleri sırasında usulsüz müdahaleleri engellemek amacıyla uzmanlaşmış ekipler oluşturduklarını söyledi.
Almanya adidas’a “ihanet” mi edecek?
Eğer biraz futbol meraklısıysanız ikonik formalar dendiğinde zihninizde muhakkak Almanya’nın milli takım formaları da canlanacaktır. adidas’ın üç çizgisini kırmızı-siyah-sarı renklerde görmeye alışık olduğumuz tasarımlar görünene göre tarih oluyor… 77 yıl boyunca devam eden adidas işbirliğinin sonlanacağını duyuran Alman Futbol Federasyonu (DFB), 2034’e kadar geçerli olmak üzere Nike ile yeni bir anlaşma imzaladı. Almanya milli futbol takımının 2027’den itibaren Alman markası adidas yerine ABD’li Nike’ın formalarını giyecek olması tartışmalara yol açtı…
Marketing Türkiye C-Suite AI Akademi ile pazarlama sektörüne özel tasarlanan ilk AI eğitimi başladı…
Marketing Türkiye C-Suite AI Akademi’de “Yapay Zekanın, Medya ve Yaratıcılık Dünyasındaki Rolü” ile bir ilke daha imza attı. AI Akademi içerikleri pazarlama sektörünün üst düzey yöneticileri için özel olarak tasarlandı. Eğitimin tasarımında TVekstra uzmanlığıyla yer aldı. C Level Club üyelerinin katıldığı dört günlük eğitimin içeriği Deloitte Türkiye, Kuantum Araştırma, Kaju İstanbul, OPN Forte, TVekstra ve Crescendo Analytics tarafından hazırlandı. Akademinin destekçiliğini İTÜ ARI Teknokent ve Lenovo Türkiye gerçekleştirdi.