Akbank, insan için sürdürülebilirlik anlayışıyla hayatın birçok alanına dokunan çalışmalarını yeni iletişim kampanyasıyla duyuruyor. Serenay Sarıkaya’nın yer aldığı film serisinde, toplumu bütün olarak kapsayan “herkes için sürdürülebilirlik” mesajını paylaşıyor.
Akbank’ın sürdürülebilirlik stratejisine odaklanan yeni iletişim kampanyasının temelini, insan odaklı bir yaklaşım oluşturuyor. Kampanya, sürdürülebilirlik kavramını sadece çevresel boyutta değil, aynı zamanda sosyal ve ekonomik açılardan da ele alarak toplumsal dönüşümü desteklemeyi amaçlıyor.
Film serisinde, geleceği yazan gençlerden çevresine ilham olan kadınlara, enerjisini doğadan alan KOBİ’lere kadar farklı alanlarda “sürdürülebilirlik elçilerinin” hikayeleri ekranlara taşınıyor.
Hedeflerinin sürdürülebilirliğin var olma sebebi olan “insan”ı öne çıkarmak ve böylece sürdürülebilir yaşamın herkes tarafından sahiplenilmesine hizmet etmek olduğunu belirten Akbank Marka ve İletişim Başkanı Beril Alakoç;
“Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’na baktığımızda; insana yakışır iş ve ekonomik büyüme, toplumsal cinsiyet eşitliği, nitelikli eğitim gibi çevrenin ötesinde insanı odağına alan başlıklar görüyoruz. Akbank olarak biz de, “Akbank Sürdürülebilir Finansman Çerçevesi” kapsamında sürdürülebilirlik aksiyonlarının sadece emisyonlarla sınırlı olamayacak kadar geniş ve hayatın her alanına yayılan bir stratejiyle kurgulanması gerektiğine inanıyoruz.
Bu doğrultuda sürdürülebilir finansman araçlarımız, kadın girişimcilere yönelik mentorluk çalışmaları gibi eşit fırsatlar yaratan girişimlerimiz, gençleri geleceğe hazırlayan Akbank Gençlik Akademisi gibi eğitim programlarımız , sanata sunduğumuz uzun soluklu desteklerimiz ve gönüllü eylemleri toplum genelinde yaymak için yürüttüğümüz ‘iyilik hareketlerimiz’ başta olmak üzere toplumda sürdürülebilirlik için çalışıyoruz. Yeni iletişim kampanyamız ve reklam filmimiz, bu vizyonumuzu yansıtıyor. Önümüzdeki dönemde farklı iletişim çalışmaları ve girişimlerle sürdürülebilir yaşam eylemlerini daha kapsayıcı bir şekilde Türkiye’de yaygınlaştırmayı hedefliyoruz” diyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Akbank
Reklamveren Marka Ekibi: Beril Alakoç, Ayşe Oskay Kurtoğlu, Melis İnceoğlu, Melis Kabadayı
Reklamveren Medya Ekibi: Mustafa Ersoy, Sıla Zeka
Reklamveren Dijital Ekibi: Mustafa Yıldız, Samet Gökdere, Adem Erdem
Reklamveren PR Ekibi: Ceyla Arsel, Sinem Yöndem Bilgincan, Pelin Baysal
Reklamveren Strateji Ekibi: Zeynep Soysal, Mürüvet Demirboğa
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Group Creative Director: Ufuk Işık
CD: Mehmet Demirel
Creative Group Head: Buğra Birgin
Yaratıcı Ekip: Samet Çiçek, Şeyma Şenol, Bahadır Cemre Pekşen
Genel Müdür: Ela Bilgisel
Genel Müdür Yardımcısı: Burçin Birim
Marka Ekibi: Cansu Balcı, Cansın Ergün, Pırıl Kaya
Dijital Ekip: Gülten Yılmaz, Saruhan Ayanoğlu, Nur Göçoğlu, Sude Tüzüner
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Nisan Danışman, Berkay Başer, Muammer Nuray, Sena Sarıkaya
Prodüksiyon Ekibi: Dilan Davutoğlu, Sezgin Saka
Prodüksiyon Şirketi: Anima
Yönetmen: Aytuğ Üngör