“Bak Hopi’ne” sloganıyla yenilenen Hopi’nin kullanıcılara ödeme özgürlüğü getiren Harcamaya Hazır Limit (HAHA Limit) kampanyasının reklam yüzü Teoman oldu.
Hopi, “icat çıkarma” vizyonuyla baştan aşağı değişirken, kullanıcılarına ödeme özgürlüğü sunan yeni ürünü Harcamaya Hazır Limit’i (HAHA Limit) ünlü sanatçı Teoman iş birliğiyle duyurdu.
Sevilen sanatçı Teoman’ın yer aldığı reklam filminde, iki gencin alışveriş sırasında yaşadığı ödeme stresi üzerinden Hopi’nin HAHA limiti ürünüyle sağladığı avantajlar anlatılıyor. Gençlerden birinin bir anda Teoman’a dönüşmesiyle devam eden reklam filminde, Teoman’ın, “Şimdi aldık diye şimdi mi ödicez dostum” mesajıyla Hopi’nin HAHA limitiyle “Şimdi al Sonra Öde” ve “Taksitli Öde” seçeneklerine vurgu yapılıyor.
Kampanya Künyesi
CEO: Yalın Özcan
Pazarlama Direktörü: Selvi Talipoğlu
Marka Ekibi: Alara Uslu, Yasemen Yücel, Sena Toprakçı, Selen Kural, Ecem Tari
İletişim Ajansı: Momentum İletişim
Reklam Ajansı: VML Türkiye
Yönetici Kreatif Direktör: Arkın Kahyaoğlu
Kreatif Direktörler: Renan Erdener, Erdem Güler
Yaratıcı Grup Liderleri: Cem Yolal, Selver Yılmaz
Reklam Yazarı: Taylan Özgür Akçam
Sanat Yönetmeni: Göknil Kenar
Genel Müdür: Yekta Gürel
Müşteri İlişkileri: Güliz Erkut, İrem Eriş
Strateji: Fatih Tüylüoğlu, Beliz Atalay
Ajans Prodüktörü: Fulya Akay
Grafik Tasarım: Hakan Tahan
Yapım Şirketi: Miel Film
Yapımcı: Berna Öztürk / Çağlar Öztürk
Yönetmen: Burak Çaldır
Görüntü Yönetmeni: Olcay Oğuz
Post Prodüksiyon Şirketi: İmaj
Müzik: Jingle Jackson