Reklamveren: Bolulu Hasan Usta
Reklamveren Yetkilisi: Rıdvan Gürgönül
Reklam Ajansı: Concept
Kreatif Direktör: Kerem Özkut
Yaratıcı Grup Başkanları: Sedat Dündar, Umut Dizdar
Yaratıcı Ekip: Serkan Gültekin
Grafik Ekip: Uğur Akdemir
Marka Grup Direktörü: Arda Görgün
Marka Ekibi: Yasin Özhan, Emel Kale
Stratejik Planlama Direktörü: Hakan Demir
Stratejik Planlamacı: Pamir Gündüz, Emre Sezer
Ajans Prodüktörü: Mert Turan, Kasım Bektaş, Hilal Kınalıada
Prodüksiyon Şirketi: Jaguar Projects
Yönetmen: Sedat Dündar – Umut Dizdar
Kullanılan Mecralar : Televizyon, Sinema, Digital
Bolulu Hasan Usta’nın Gerçek Malzemeler, Gerçek Lezzetler sloganıyla başlattığı kampanya yayında. Kullandığı gerçek malzemeleri ve ustalığını sergilediği leziz görüntülerin üzerine başka bir usta Leyla ile Mecnun’un unutulmaz Erdal Bakkalı, Cengiz Bozkurt söze giriyor. Yeri geliyor profiterol üzerine söylenen Fransızca bir özlü sözü uydurduğunu itiraf ediyor; yeri geliyor eşsiz tarifini verecekken son anda şirket sırrı olduğunu hatırlıyor. Sunar-Sundu reklamlarını ise bambaşka bir açıdan bakıyor.