adidas parkuru açtı: Şehrin en iyi koşucusu aranıyor
Accenture Song İsveç ve adidas şehrin en iyi koşucusunu ortaya çıkarmak için iş birliği yaptı. Stockholm’deki koşucuların tutkusunu yeniden alevlendirmek için başlatılan “Billboard Koşusu” kampanyası aynı zamanda bir oyun çağrısı. Reklam filminde bir grup koşucunun billboard’daki QR kodu ilk okutan olmak için gerçekleştirdiği eğlenceli yarışa şahit oluyoruz…
24 Nisan – 28 Nisan tarihleri arasında sokaklarda yerini alacak olan billboard’lar benzersiz bir şehir içi yarış deneyimi için şehrin reklam panolarını dinamik kontrol noktalarına dönüştürüyor. Kampanya, koşuculara yeni rotalar keşfetmeleri ve sınırlarını zorlamaları konusunda ilham vermeyi ve onlara meydan okumayı amaçlıyor.
Katılımcılar, hızlarının yanı sıra seçtikleri rotaya hakim olma konusunda da yarışıyorlar. Akıllı telefonlarını Vasastan, Solna, Södermalm ve Östermalm bölgelerinde stratejik olarak konumlandırılmış dört başlangıç reklam panosundan birine bağlayan katılımcılar, uygulama aracılığıyla gerçek zamanlı güncelleme yapıyorlar ve yarışmanın sonuçları T-Centralen metro istasyonundaki bitiş çizgisi panosunda görünüyor.
‘Billboard Koşusu’ rotalarının kazananları, maraton biletleri, Adidas ayakkabıları ve 10 bin SEK değerinde özel Adidas ekipmanı dahil olmak üzere birçok ödülü kazanma şansına sahip olacak.