Reklam veren : Nestle®Nesquik®
Pazarlama Müdürü : Lidya Yazmacıyan
Proje Müdürü : Merve Sönmez Karakaya
Reklam Ajansı : McCann İstanbul
Yönetmen : Noah Paul
Kreatif Başkan / Yönetici Ortak : Uğur Çakır
Kreatif Direktör : Kaan Ayçe
Metin Yazarı : Kerem Çeteci
Sanat Yönetmeni : Elvan Deniz
Grup Marka Direktörü : Funda Hergül
Marka Süpervizörü : Fırat Alagözlü
Stratejik Planlama Direktörü : Zeynep Yağcı
Stratejik Planlamacı : Gizem Ateş Yalçın
Prodüksiyon Direktörü : Zeynep Doğu
“Hiçbir şey çocukların hayal gücü ve yaratıcı zihinleri kadar güçlü değil” mottosundan yola çıkan Nesquik’in yeni reklam filmi, çocukların sınırsız hayal gücü ve iyimserliğinden ilham alıyor.
Nestle’nin çocukların ihtiyaçlarına göre özel olarak geliştirdiği zengin vitamin ve mineral karışımı Opti-start sayesinde sütü daha da faydalı hale getirerek çocukların güne güçlü bir başlangıç yapmalarına yardımcı oluyor. Bu sayede çocukların potansiyeli ortaya çıkıyor ve hayallerine ulaşabiliyorlar.
Buradan hareketle marka stratejisini “Geleceği Besler” olarak belirleyen Nesquik®’in yeni reklam filminde Nesquik®’li bir bardak sütün çocukların geleceği için taşıdığı önemin altı çiziliyor.
Lansman kampanyasında yaratıcı oyun ve hayal gücünün önemini sahiplenen Nesquik®’in reklam filminde zengin içerikli Nesquik® Opti-start ile hazırlanan bir bardak sütün, çikolatalı bir sütten daha fazlası olduğu ve büyüme yolunda çocukların en yakın arkadaşı olduğu belirtiliyor. Nesquik®’in dünyayı değiştirecek icatlara, heyecan dolu maceralara ve büyük hayallere başlarken hep çocukların yanında olduğu, doğru bir başlangıçla onların herşeyi başarabileceğine dikkat çekiliyor.