Kiğılı, yeni marka yüzü Barış Arduç ile 2024 ilkbahar/yaz koleksiyon lansmanını gerçekleştirdi
Türkiye’nin öncü erkek giyim moda perakende markası Kiğılı, Swissotel The Bosphorus’da yeni marka yüzü Barış Arduç’un ve Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı’nın katılımıyla, “Üstüme Rahat Bi’ Şeyler Alayım” reklam filmini ve yeni koleksiyonunu tanıttı.
Kiğılı’nın geçtiğimiz yıl başlattığı rahat ve özgüvenli dönüşüm stratejisinin yeni adımı olan bu lansman, Kiğılı CEO’su Sena Suerdem’in ev sahipliğinde, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hilal Suerdem, Kiğılı Pazarlama Direktörü İlkay Keleş ve Kiğılı ekiplerinin katılımıyla gerçekleşti. Etkinliğe, aralarında Mustafa Taviloğlu, Ömer Taviloğlu, Sedef Orman, Aslıgül Orman, Nazlı Orman, Füsun Kuran, Sinan Kuran, Cemal Can Canseven, Doğuş Cabakçor gibi isimlerinde yer aldığı cemiyet, sanat ve iş dünyasından birçok önemli konuk katıldı. Misafirler, geceye özel hazırlanan perküsyon gösterisini izledikten sonra ünlü DJ Doğuş Cabakcor ile unutulmaz anlar yaşadı.
Etkinlikte konuklara, en özel günlerinde yanlarında oldukları için teşekkür ederek konuşmasına başlayan Sena Suerdem, “85 yıllık markamızın kapsayıcı tecrübesini geleceğe daha güçlü ve dinamik adımlarla taşımak için başlattığımız dönüşüm yolculuğumuzda her zaman yenilikçi projeler ve iş birlikleri arayışında olduk. Bu arayışımız bizi Barış Arduç’la ve onun etkileyici tarzıyla buluşturdu. Barış ile yollarımız kesiştiğinde, Kiğılı’nın değişim ruhunu yansıtacak bir reklam filmi projesi üzerinde çalışmaya başladık. Barış Arduç’un karizması ile Kiğılı’nın köklü geçmişi ve ülke sınırlarını aşan kalitesini bir araya getiren bu projeyi gerçeğe dönüştürmekten büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.
Etkinliğin onur konuğu Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı “Mütevaziliği ömrüm boyunca korumaya, çocuklarıma, torunlarıma aktarmaya büyük önem verdim. Hepinizin bildiği üzere Sena Suerdem ile Kiğılı’da başlayan değişime, en uygun ismin Barış Arduç olduğunu düşündüm. Barış’ın mütevazi hayatını ve profesyonel duruşunu her zaman çok beğendim ve markamız ile örtüşeceğine inandım. Tanıştıktan sonra da ne kadar doğru bir karar verdiğimizi gördüm. Barış harika bir eş, harika bir baba, birlikte nice iş birliklerine imza atmamızı gönülden diliyorum” dedi.
Barış Arduç ise “Kiğılı ile uzun soluklu bir yolculuğun ilk adımını attık. Kendi hayatım ve stilimle uyuşan bir marka ile bir arada olmak, Kiğılı ailesinin bir parçası olmak benim için büyük bir mutluluk.” dedi.
Barış Arduç’un iş ve sosyal hayatı dışında özel anlarda da Kiğılı’dan “üstüne rahat bi’ şeyler giyerek” daima şık ve daima rahat olduğunu akılda kalıcı bir şekilde vurgulayan reklam filminde, Kiğılı’nın değişen ve gençleşen çizgisi, gündüzden geceye her ana uyarlanabilen multi-fonksiyonelliği de ortaya konuyor.