Reklamveren: Albaraka Türk
Reklamveren Yetkilisi: Melikşah Utku, Ekrem Şahin, Burak Yedek
Reklam Ajansı: Puck Communication
Yaratıcı Direktörler: Haluk Erkmen, Uygur Yılmaz
Yaratıcı Ekip: Ömer Onsun, Burak Evlice, Çağatay Sönmez
Müşteri İlişkileri: Celil Kaya, Esra Lobut, Derya Karadaş, Sevda Ersoy
Prodüksiyon: Digital Sanatlar
Yönetmen: Can Ulkay
Görüntü Yönetmeni: Jean Paul Seresin
Prodüktörler: Mustafa Uslu, Evrim Şanal, Çağlar Ercan
Dizi Konseptive Müzik: Birol Güven, Mint
Kullanılan Mecralar: TV, Gazete, Dergi, Radyo, Açıkhava, İnternet
Albaraka Türk’ün çok mecralı yeni kampanyası 80’ler konseptiyle hazırlandı.
İlk TV filminde Albaraka‘nın seksenlerden beri değişmeyen değerleri esprili ve sıcak bir dille anlatılırken, dizi karakterleri de Albaraka‘nın ve mahallenin bankacısı Ali’nin 30 yıldır hayatlarında ne kadar önemli bir yer tuttuğunu anlatıyor. Böylece kampanyanın ilk filminde Seksenler dizisine Albaraka’yı temsilen yeni bir Ali karakteri eklenmiş oluyor.
Basın, outdoor, radyo ve dijital mecraların da desteğiyle ilerleyecek kampanyanın devam filmlerinde ise Albaraka ürün ve hizmetleri yine Seksenler karakterleri arasındaki komik durumlar üzerinden anlatılıyor.
Kampanyanın Albaraka Türk’ün geleneksel değerlerini vurgularken, marka imajını çok daha modern ve sempatik bir noktaya taşıması hedefleniyor. Albaraka’nın yeni stratejik hedefleri doğrultusunda izleyici karşısına çıkan ve katılım bankacılığı iletişimine yepyeni bir soluk getiren kampanya, Puck Communication tarafından yürütülen uzun ve titiz bir çalışmanın ürünü.