Açık hava iletişimleriyle adından sıkça söz ettiren Yumoş, yine yaratıcı bir deneyim alanıyla tüketicilerin karşısına çıktı. Yumuşatıcı serisine eklediği yeni ürünü Yumoş Extra Sakura için Kanyon’da sıra dışı bir aktivasyona imza atan marka, “Yumoş Sakura Tüneli” ile Kanyon’a, ürünün giysilerde bıraktığı yeni yıkanmış gibi kalıcı koku ve ferahlığı taşıyor.
Herkese açık bir şekilde oluşturduğu deneyim alanıyla Türkiye’de bir ilki gerçekleştiren Yumoş; Kanyon metro girişindeki tünel boyunca kurduğu 24 metre uzunluğundaki led ekranlarla Yumoş’un bambaşka ferah ve renkli dünyasına dikkat çekiyor. Ziyaretçilerin sakura kokusunu da deneyimleyebileceği, neredeyse tüm duyulara hitap eden deneyim alanları oluşturan marka; ikonik Yumoş ayısının, yürüdükçe ve dokundukça hareket eden sakura çiçeklerinin yer aldığı muhteşem görsel dünyasıyla ziyaretçileri keyifli bir yolculuğa çıkarıyor.
Aktivasyonun yapıldığı alanın dışında da çalışmalar yapan Yumoş; Levent metrosu ve çevresinde ziyaretçileri deneyim tüneline yönlendiren yaratıcı çalışmalarıyla da dikkat çekiyor. Bir metro treninin içini ve dışını da giydiren marka, ziyaretçileri metroya adım attıkları ilk andan itibaren bambaşka bir ferahlık dünyasına davet ediyor.
Yumoş Sakura Deneyim Tüneli, bambaşka bi’ ferahlık dünyasıyla, 26 Nisan – 9 Mayıs tarihleri arasında Kanyon Metro girişinde ziyaretçilerini bekliyor…