Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Allianz Partners Türkiye’nin iletişim ajansı Nakavt Reklam Hizmetleri oldu
Allianz Partners Türkiye, iletişim çalışmalarını Nakavt Reklam Hizmetleri ile yürütme kararı aldı.
Nakavt, Allianz Partners Türkiye’nin kurumsal iletişim, iç iletişim, sosyal medya ve dijital iletişim faaliyetlerini yürütüp markanın sesi olacak. Hızlı ve ihtiyaca özel çözümler üretebilen, entegre iletişim çalışmalarına etkin stratejilerle yön vermek için çalışan Nakavt; yaratıcı işlerden çizgi altı materyallerin tasarımına ve kurumsal iletişim alanına kadar uzanan tüm süreci ele alacak.
IAS Canias, İletişim Çalışmaları için UPDATE İletişim ile Anlaştı
IAS Canias stratejik iletişim danışmanlığı için UPDATE İletişim’i seçti.
IAS, kurumsal iletişimden etkinlik yönetimine, medya ilişkilerinden lider iletişimine kadar geniş bir yelpazede hizmet sunan UPDATE İletişim’in uzmanlığından faydalanacak.
Nilky “Nova PR” dedi
Türkiye’nin ilk modern bitkisel içecek markası Nilky, iletişim çalışmaları için Nova PR ile anlaştı.
Nova PR, Nilky’ye kurumsal iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, dijital iletişim, kriz iletişimi ve itibar yönetimi gibi alanlarda iletişim danışmanlığı hizmeti verecek.
Saruhan Holding iletişim ajansını seçti
Saruhan Holding ve çatısı altında bulunan global markaların iletişim çalışmaları FM İletişim’e emanet edildi.
Saruhan Holding ile çatısı altında bulunan Fakir Hausgeräte, İYO, DeLonghi, Range Türkiye ve Braun markalarının iletişim çalışmalarını FM İletişim Danışmanlığı yürütecek.
FM İletişim, stratejik iletişim danışmanlığı hizmeti kapsamında Saruhan Holding’e medya ilişkileri, gündem yönetimi, lider iletişimi, dijital PR, içerik ve proje yönetimi konularında destek verecek.
Sinpaş GYO’nun konkuru sonuçlandı
Sinpaş GYO’nun sosyal medya yönetimi hizmet ajansını belirlemek üzere açtığı konkur sonuçlandı. Buna göre, Sinpaş GYO’nun yeni sosyal medya ajansı Geniusland Creative oldu.
Geniusland Creative, yeni dönemde Sinpaş GYO’nun tüm sosyal medya, dijital ve prodüksiyon süreçlerini yürütecek.
Alarko Tarım Grubu, iletişim faaliyetlerini ORS İletişim’e emanet etti
Alarko Tarım Grubu, iletişim faaliyetlerini 2024 yılı itibarıyla ORS İletişim’e emanet etti.
Ajans, Alarko Tarım Grubu’na medya ilişkileri ve içerik yönetimi, lider iletişimi, kriz ve itibar yönetimi ile etkinlik ve proje yönetimi alanlarında hizmet veriyor.
Tılsım İletişim’e 2 yeni marka
Anavarza Bal ve Salamis Bay Conti Resort medya iletişim faaliyetlerini Tılsım İletişim’e emanet etti.
Tılsım İletişim, Anavarza Bal’ın tüm iletişim süreçlerini yöneterek marka bilinirliğini ve itibarını artırmak için medya ilişkileri ve içerik üretimi gibi alanlarda çalışmalar yürütecek.
Ajans, Salamis Bay Conti Resort’a ise medya iletişim faaliyetleri alanında hizmet verecek.
Türk Eğitim Vakfı’nın (TEV) yeni ajansı Artı İletişim Yönetimi oldu
Artı İletişim Yönetimi, Türkiye’nin en köklü sivil toplum kuruluşlarından Türk Eğitim Vakfı’nın (TEV) yeni iletişim ajansı oldu.
Şubat ayında başlayan iş birliği kapsamında Artı, TEV’e iletişim danışmanlığı hizmeti verecek.