Garanti’nin “Kurumsal İnternet Şubesi” yenilendi!
Garanti Bankası, bireysel bankacılık platformuna 2011 yılında eklediği “kişiselleştirme” özelliğinin ardından; kurumsal müşterilerinin ihtiyacına uygun geliştirmelerle, Kurumsal İnternet Şubesi’ni de yeniledi. Firmaların ihtiyacına özel seçenekler üreten Kurumsal İnternet Şubesi, artık çok daha kolay ve hızlı işlem yapılmasını sağlıyor. Müşteriler, yenilenen Kurumsal İnternet Şubesi’yle, tek bir sayfa üzerinden tüm bankacılık işlemlerine ulaşacak, kişiselleştireceği ana sayfada müşteri ilişkileri yöneticisiyle iletişim kurabilecek. Kendine ait güncel işlem ve ürün bilgilerinin yanı sıra, kişisel ve finansal takvime ulaşabilecek. Eklenen yeni özelliklerle nakit akışını daha rahat yönetecek firmalar, finansal konularda danışmanlık da alabilecek.
Kullanıcılara, tüm hesap ve kartları için gelir-gider bilgilerinin analizini yapma imkanı sağlayan Kurumsal İnternet Şubesi, yenilenen menü adımlarıyla, çok kısa sürede işlem yapılmasına olanak tanıyor. Kurumsal İnternet Şubesi kullanıcılara, Şifrematik ve SMS şifresine ek olarak Mobil İmza’yla giriş imkanı da sunuyor. Konuyla ilgili bilgi veren Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Didem Dinçer Başer, “Tüketicilerin tüm bankacılık faaliyetlerini şubeye gitmeden gerçekleştirdiği yeni bankacılık platformumuzu Kurumsal İnternet Şubemize de taşıyoruz. Yenilenen platformda şirketlere, tercih ve ihtiyaçlarına en uygun çözümleri sunmayı hedefliyoruz. Kurumsal İnternet Şubesi, finans ve danışmanlık hizmetleriyle, her türlü bankacılık işlemlerinde firmaların en büyük yardımcısı olacak. 2012 yılında tüzel müşterilerimize birçok dijital platformda yenilikler sunmaya devam edeceğiz” dedi.
Güncel Haberler