Instagram’a reklam arası geliyor… | Son 24 saatin gündemi
Instagram, “Ad Breaks” adı verilen yeni bir reklam modelini test etmeye başladı. Bu reklamlar atlanamadığı için kullanıcılar, bir sonraki hikayeyi görebilmek için en az 3-5 saniye boyunca reklam izlemek zorunda kalıyor.
Meta, platformun ayakta kalmasını sağlamak için her zaman reklamlara güvendi ve asıl gelir kaynağı reklamlar. Ancak şirket, son dönemde gizlilik kurallarının sıkılaşması ve TikTok’un önlenemez yükselişi gibi bazı zorluklarla karşılaşıyor. Bu nedenle, uygulama içi satın almalar, abonelikler ve şimdi de “Ad Break” gibi yollarla gelirini artırmanın yollarını arıyor.
Filenin Sultanları, galibiyet serisine bir yenisini ekledi
Filenin Sultanları, Voleybol Milletler Ligi’nin ikinci haftasının son maçın da alarak 2. etabı galibiyetlerle tamamladı.
Böylelikle ikinci haftayı 4’te 4 yaparak tamamlamış olan Filenin sultanları, Milletler Liginde 6 galibiyet skoruna ulaşmış oldu.
Volkswagen’den “elektrikli minibüsünü kendin tasarla” hizmeti
Volkswagen, ikonik Microbus modelinin tamamen elektrikli bir versiyonu olan ID.Buzz’ın ABD lansmanı için harekete geçti ve tasarıma kişisel dokunuşlar katılmasını sağlayacak yeni bir program duyurdu. Söz konusu program, 1 Haziran’daki ikinci Uluslararası Otobüs Günü öncesinde Denver merkezli araç kaplama uzmanı Wrapmate ile iş birliği halinde gerçekleştirilecek. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
İPA’dan çarpıcı rapor: Dışarıda yemek yemenin maliyeti yüzde 106,5 arttı
İstanbul Planlama Ajansı (İPA) artan hayat pahalılığı ve gıda fiyatlarında yaşanan artışı ve bunun sonuçlarını son raporunda ortaya koydu. Rapora göre asgari ücret bir ailenin yalnızca gıda masraflarına yeterken, İstanbullular gıda enflasyonu nedeniyle aldıkları ürün çeşidini ve miktarını azaltıyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Bir lokanta ile seçim kazanılır mı? Yanıt Marketing Türkiye Haziran sayısında!
Sadece iki kentte uygulanmasına karşın ülke genelinde her 10 kişiden 7’si tarafından biliniyor kent lokantaları. Hatta Marketing Türkiye adına Aksoy Araştırma tarafından gerçekleştiren araştırmaya göre seçimleri bile etkiledi… Sonuçların sadece seçimler ve ülke siyaseti açısından değil ülke insanının hayat standardı ve beklentilerini anlamak açısından da önem teşkil ettiği araştırma Marketing Türkiye Haziran sayısında… Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Her iki kişiden biri yurt dışında tatil yapacak
Yaz sezonunun yaklaşmasıyla Türkiye’nin turizm bölgelerinden de hareketlilik sinyalleri gelmeye başladı. Öte yandan küresel enflasyon, dünya çapında, farklı ülkelere seyahat etmek isteyen turistlerin tatil planlarını ve seyahat tercihlerini de etkilemeye devem ediyor. Küresel çapta 27 bin katılımcıyla gerçekleştirilen Seyahat Beklentileri 2024 araştırması, her 2 kişiden birinin (yüzde 52), yaşadıkları ülkelerden daha ucuz ülkelerde, yaşam maliyetlerinin düşük olduğu destinasyonlarda tatil yapmak istediğini ortaya çıkardı. Ancak bir istisna da mevcut; Her 2 tüketiciden biri konaklama veya seyahat deneyimlerini genel anlamda iyileştiren teklifleri reddetmiyor. Araştırmayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.