İsyan başladı: Asiler, elitlerin elektrikli araçlarına el koyuyor
Elektrikli araçlar uzun yıllardır, sadece çok zenginlerin veya çevre hassasiyeti yüksek olan bireylerin ulaşabileceği bir lüks olarak konumlandı. Citroën, yeni ë-C3 için hazırladığı devrim temalı kampanyasıyla bu durumu değiştirmek için adeta bir savaş başlatıyor…
23 bin 300 eurodan (ortalama 815 bin TL) başlayan fiyatı ile ë-C3, elektrikli araç pazarını alt üst etmeye hazırlanıyor. Nispeten uygun fiyatlı olan ë-C3 ile birlikte marka, elektrikli mobilitenin herkes için erişilebilir olmasını amaçlıyor.
Ünlü yönetmen Fredrik Bond’un imzasını taşıyan eğlenceli kampanyada, cesur bir asi grup, ultra lüks bir bahçe partisine baskın düzenliyor ve peruk takıp pasta yiyen elitlerin elindeki bir filo ë-C3’ü ele geçirmeye çalışıyorlar. David Bowie’nin “Suffragette City” şarkısı eşliğinde amacına doğru son sürat giden asi ekip, polo oyuncularının sataşması, golf topu saldırısı gibi absürt güvenlik önlemlerini aşarak, elektrikli arabaları halka mal etmeye çalışıyor.
Citroën’in son kampanyası toplumsal mesajlar verme geleneğini sürdürmeye devam ettiğini kanıtlar nitelikte.
Volkswagen’den “elektrikli minibüsünü kendin tasarla” hizmeti