Cannes Lions kısa listelerinde Türkiye’den bir iş daha
Uluslararası yaratıcılık festivali Cannes Lions‘da kısa listelerin tamamının yanı sıra 20 kategorinin kazananları da açıklandı. Daha önce Print & Publishing, Design ve Media kategorilerinde kısa listeye kalan Birgün Gazetesi ve TBWA/Istanbul iş birliğinde gerçekleştirilen “Kadın Cinayetlerinin Üzeri Örtülmesin” kampanyası 3 kategoride de ödüle uzanamadı. Şimdi ise Beymen’in “Golden Opulence” kampanyası Luxury & Lifestyle kategorisinde yarışıyor.
“Golden Opulence” Beymen’in Christian Louboutin, Valentino gibi portföyündeki 50 lüks markanın Türk motiflerinden aldığı ilhamla tasarladığı yani parçaların bir araya gelerek bir bütüne dönüştüğü bir proje.
15 reklam filmiyle A Milli Futbol Takımı’nın geçmişine yolculuk
Güncel Haberler