Çikolata’nın kadınları değişiyor mu?
Genç, modern, bakımlı bir kadın, egzotik bir müzik eşliğinde çikolatasını yer ve çikolata yerken aldığı hazzı ekran başındaki milyonlarla paylaşır. İşte bu her çikolata markasının reklamında görmeye alışık olduğumuz bir sahnedir. Şimdilerde ise bir marka bu standart iletişim dilinden uzaklaşmaya çalışıyor. Gözüne çikolatayı en çok tüketen ev kadınlarını kestiren marka, reklamlarında da aile üzerine odaklanıyor ve hemen hemen her alanda tüketicisinin karşısına yeni bir çehreyle çıkıyor. İşte bu köklü değişimin başrol oyuncusu olan Nestlé Türkiye’nin Çikolata ve Şekerleme Grubu Genel Müdürü Devrim Cöbek’ten bu yeniliği dinliyoruz.
Bu haberin videosunu Marketing Türkiye TV’den izlemek için tıklayınız
Güncel Haberler