DİMES, yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix için Mert Ramazan Demir iş birliğini sürdürüyor. DİMES yeni kampanyasında, günümüzün trendi yapay zekayı özgün bakışı ve iletişim diliyle reklam dünyasına katıyor. Kampanya filmi, yapay zeka deneyimleri ve gerçek deneyimleri bir bütün olarak sunuyor; bir yandan yapay zekanın imkanlarına ve dünyasına odaklanırken bir yandan da insana ait duyguların öneminin altını çiziyor. Filmde gerçekliğin, yaşamanın ve hissedebilmenin ‘’Göründüğünden daha fazlası’’ olduğu mesajı veriliyor.
DİMES’in Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı yeni kampanyası, göründüğünden daha fazlasını içeriyor. Kampanyanın yeni filminde, hayatlarımızdaki yeri giderek genişleyen Yapay Zeka da markanın özgün bakışı ve diliyle işleniyor. DİMES, hayranlarının kalplerinde taht kuran Mert Ramazan Demir ile iş birliğine de devam ediyor. Yaz havasını hissettiren filmde Mert Ramazan Demir, bu kampanya için özel oluşturulan Yapay Zeka avatarı ile birlikte ekrana geliyor. Filmde farklı anlarda Yapay Zeka deneyimleri ve gerçek deneyimler birlikte sunuluyor; gerçeği yaşamak, en doğal duyguları birlikte hissetmek göründüğünden daha fazlası mesajı veriliyor.
DİMES COOL Lime Mix’in, büyük bir başarıya imza attığını söyleyen DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten, “DİMES COOL Lime Mix, istediği lezzeti hazırlamasına imkan sağlaması, ekonomikliği ve daha az ambalaj atığı ortaya çıkarmasıyla gençler için tam da yeni nesil bir akıma dönüştü. Hepimizin çok sevdiği Mert Ramazan Demir ile birlikteliğimiz sürüyor. Gerçeklik hem bizim hem de gençler için çok önemli, gerçeklik her zaman göründüğünden daha fazlası. Hayatlarımızda yer edinen Yapay Zekaya kendi özgün bakışımızla bakıyoruz; gerçek deneyimlerin, gerçek duyguların, gerçek anların tadına birlikte varmak, göründüğünden daha fazlasıdır diyoruz. Yapay zekayı, ezber bozan bir bakışla ele aldık. Teaser filmimizde, tüm kampanya Yapay Zeka ile hazırlanmış hissi verdik, tüketicilerin gerçeği istemelerini tetikledik. Gerçekliği isteyen tüketicilerimizin DİMES ile etkileşimleri, sosyal medyada viral oldu, hemen bir gün sonra gerçeklik üzerine kurulu filmi yayınladık” dedi.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: DİMES
Reklamveren Yetkilileri: Duygu Süleymanoğlu, Merve Keten, Ezgi Özyıldırım, Merve Çıtak, Begüm Tuncel, Helin Oran, Nazlı Dikmen
Reklam Ajansı: Reklamania Creative
Ajans Başkanı & CCO: Yalkın Yel
Ajans Başkan Yardımcısı: Simge Hekimgil
Kreatif Lider: Recep Murat Karakaş
Yaratıcı Ekip: Melisa Coşgun, Şahin Özer, Muhammed Atalan, Erfan Meftahpour, Can Aktaş, Batuhan Tın
Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Selcan Arslan
Müşteri İlişkileri Ekibi: Irmak Karakoç Sevilmiş, Esra Yıldız Doğan
Yönetmen: Nima Bank
Yapım Şirketi: CO/OP İstanbul
Yapımcı: Hakan Fıçıcı
Görüntü Yönetmeni: Fırat Lita Sözbir
Post Prodüksiyon: The Tamtam
AI Artist: Özkan Aksular, We Create Project, Seza Köreken Yalçınkaya, Recep Murat Karakaş
Editör: Özkan Aksular
Müzik: 25m2
Orijinal Müzik: Göksel İpekçi “Aylardan Mayıs”
Mecra: TV, Dijital, Outdoor