Pazarlama otomasyonu alanında yepyeni bir döneme hazır mısınız?
Araştırmalara göre pazarlamacıların yüzde 70’i otomasyon araçlarının potansiyelini tam olarak kullanamadığını itiraf ederken, yüzde 50’si bu araçların karmaşık ve kullanımı zor olduğunu düşünüyor. Pazarlama dünyasının dijital ortamın hızla değişen dinamiklerine ayak uydurmaya çalıştığı bu dönemde Related Digital’ın son teknolojik yeniliklerle donatılmış yepyeni paneli RMC 2.0, kullanıcı dostu arayüzü ve entegre çözümleriyle bu ihtiyaçlara kusursuz çözümler sunmak için geliştirildi.
Related Digital ile büyük veriyi büyük fırsatlara dönüştürün
Related Digital, e-posta pazarlama şirketi euromessage olarak 2002 yılında kuruldu ve 2017 yılında yüzde 100 Doğuş Grubu yatırımı alarak veriye dayalı pazarlama otomasyonu sağlayan RMC platformuna dönüştü. Bugün çok-kanallı dijital pazarlama yönetiminde Türkiye’nin öncü markası konumunda yer alıyor. Türkiye’de ve dünya çapında 1500+ müşterisi bulunan Related Digital, geçtiğimiz yıl sadece en büyük 10 markası için toplamda yaklaşık 2 milyar+ e-posta ve 1,5 milyar+ push bildirimi gönderdi, event hacmi ise yaklaşık 20 milyarı buldu.
Şirketlere tüm müşteri verilerini toplayıp birleştirerek iyi koordine edilmiş tek bir müşteri profili sunan ve müşterilere birebir kişiselleştirilmiş mesajlarla doğru zamanda doğru kanaldan ulaşmalarını sağlayan RMC platformu, gelişmiş RMC 2.0 versiyonuyla dikkat çekici rakamlarını daha da yükseğe çıkarmak için dijital pazarlama otomasyonunda yeni bir dönem başlatıyor.
RMC 2.0 ile kullanıcı deneyiminizi yeniden tanımlayın
Günümüz pazarlama dünyası için özel olarak tasarlanmış, en son teknolojik yeniliklerle donatılmış, anlaşılması rahat ve kullanımı kolay yepyeni RMC 2.0 ile tekrar gerektiren ve süreci uzatan işlere ayrılan zaman kalkıyor ve şirketlerin pazarlama departmanları kazandıkları zamanı daha önemli stratejik görevlere ayırabiliyorlar.
- Kullanıcı Dostu Arayüz: Son trend kullanıcı deneyimi tasarım prensipleri sayesinde RMC 2.0 ekiplerinizi karmaşıklıktan uzak, net ve odaklanmış bir çalışma ortamına davet ediyor.
- Daha Akıllı Analizler: Gelişmiş analitik araçlarla, kampanyaların her yönü derinlemesine incelenebiliyor ve gerçek zamanlı verilerle stratejilerinizi şekillendirmenize olanak sunuyor.
- Entegre Çözümler: Tüm kampanyaların tek bir ekrandan yönetilmesini mümkün kılan RMC 2.0 ile her şey birkaç tık uzağınızda. Etkileşiminizi maksimize edecek ve kampanya yönetiminizi kolaylaştıracak bu platformda zamandan ve enerjiden tasarruf etmek mümkün.
İnovatif Bakış Açısının İlk Adımı: Push AI
Related Digital günümüzdeki yaygın kullanımından önce dahi, müşterilerine en iyi deneyimi sunmak için yapay zekadan faydalanıyordu. RMC 2.0’daki yapay zeka destekli modül Push AI ile bu geleneği sürdürmeye devam ediyor. Push AI, Related Digital’ın süreklilik arz eden inovasyon bakış açısının henüz sadece ilk adımı!
Related Digital CPO’su Şamil Can, Push AI ve RMC 2.0 için heyecanını şu sözlerle dile getiriyor: “Push AI özelliği sayesinde artık kitlesine push bildirimi yollamak isteyen müşterilerimiz dikkat çekici, etkileyici ve yüksek etkileşim alabilecek mesajları RMC 2.0 paneli içerisinde kolayca yazabilecekler. Yapay zekanın desteğiyle yazım hataları en aza indirilirken, öneriler ile yaratıcılık maksimum seviyeye ulaşacak. Hem yerli hem global müşterilerimizi düşünerek Türkçe ve İngilizce dil seçeneği sunmamız, tüm markalarımız için büyük bir kolaylık arz ediyor. Ayrıca, RMC 2.0’un gelişmiş raporlama araçları sayesinde, kampanyaların performansı detaylı bir şekilde analiz edilebiliyor ve gerektiğinde optimizasyonlar yapılabiliyor. Bu da pazarlama stratejilerinin sürekli olarak iyileştirilmesine olanak tanırken geri dönüşümlerin artırılmasına büyük katkı sağlayacak.”
Related Digital ve RMC 2.0 hakkında daha ayrıntılı bilgi için relateddigital.com/tr/ adresini ziyaret edebilirsiniz.