Beko, “The Beko Inheritance” global kampanyasıyla Cannes Lions’ta Bronz Aslan ile ödüllendirildi. Yaratıcılık ve mizahı harmanlayan kampanyası, Beko ürünlerinin dayanıklı ve uzun ömürlü olduğunu vurguluyor.
“The Beko Inheritance” global kampanyasıyla 71. Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde “Print & Publishing” ve “Media” olmak üzere 2 kategoride kısa listeye kalan Beko, “Print & Publishing” kategorisinde Bronz Aslan ödülünü kazandı.
Global pazarlarda Nisan ayında başlatılan “The Beko Inheritance” kampanyası, VML imzası taşıyan filmle iletişime taşındı. Jack Howard’ın yönettiği film, yaratıcılık ve mizahı harmanlayarak gizemli bir olay kurgusuyla ekranlara taşıyor. Filmde bir aile arasındaki miras gerilimi açıklanan sürpriz bir vasiyetle son buluyor. Film, Beko ürünlerinin dayanıklılık ve uzun ömürlülüğüyle ilgili mesajını alışıla gelenin dışında bir hikaye ile aktararak farkındalık yaratmayı hedefliyor. Filmin oyuncu kadrosunda Brendan Patricks (Downton Abbey), Ross Hatt (The Gentlemen) ve Marty Cruckshank (The Crown) gibi önde gelen isimler yer alıyor.
Kampanya kapsamında çok kanallı bir iletişim stratejisi izlenerek dijital medya ve influencer iletişimlerinin yanı sıra Mısır ve İspanya’da farklı etkinlikler de düzenlenmiş. Hazırlanan vasiyet şablonu ise influencerlar tarafından imzalanmış.