Türkiye’de ilk kez lanse edilen AXE Premium Collection Duş Jelleri’nin reklam filmi serisi yayınlandı. Erkeklerin duş alışkanlıklarını esprili bir şekilde ele alan 3 filmlik seride, Axe duş jelinin erkeklerin hayatına nasıl girdiğini ve karşı konulmaz kokuları ile eski alışkanlıklarını nasıl değiştirdiği anlatılıyor.
Reklam serisi, erkeklerin duşta vücutlarını yıkamak için kadın odaklı duş jeli pazarında kendilerine uygun limitli ürün bulabilmelerine değinirken, sevgililerinin ve ev arkadaşlarının duş jelleriyle ya da şampuanla vücutlarını yıkamaları iç görüsünü ve erkeklerin duş alışkanlığını esprili bir şekilde ele alıyor. Üç filmde de farklı bir okazyonu ele alan reklam serisinde,
“Eski alışkanlıkları yıkıyoruz” sloganıyla, kelimelerin gücünü de kullanan kampanya, hem yeni Premium Collection Axe Duş Jellerinin çekici kokularıyla duş keyfine dikkat çekiyor hem de erkekleri kendilerine özel geliştirilmiş duş jelleri ile tanıştırıyor.
Kreatif ajansı MullenLowe İstanbul olan film serisinin prodüksiyonunu Spark üstleniyor. Filmin yönetmen koltuğundaysa Mehmet Can Damatoğlu oturuyor.
Bro’nun Duş Jeli Out, Axe Duş Jeli in
Sevgilinin Duş Jeli Out, Axe Duş Jeli in
Şampuan ile Vücut Yıkamak Out, Axe Duş Jeli in
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Unilever AXE
Reklamveren Yetkilisi: Eser Lapanta, Helin Tural, Seda Uslu
Reklam Ajansı: MullenLowe Istanbul
Yönetici Kreatif Direktör: O. Nadir Aydın
Yaratıcı Grup Lideri: Rahman Yıldız
Yaratıcı Ekip: Oğulcan Arslan, Zeynep Şengül
Müşteri İlişkileri: Ceyda Coşkun Ayanoğlu, Tais Berberyan, Sena Gürtuğ Akgün
Ajans Prodüktörü: Tuğrul Karadeniz, Hülya Toptaş, Yunus Utku Arda
Stratejik Planlama Direktörü: Alper Çetik
Yapım Şirketi: SPARK Film
Yönetmen: Mehmet Can Damatoğlu
Görüntü Yönetmeni: Arınç Arısoy
Prodüktör: Emre Atakan, Beyza Baykal
Post Şirketi: Tonic Effects
Müzik: Integer
İletişim Ajansı: Golin İstanbul